beyond | Skrevet 21/12-05 11:45 | Nogle vil vide at PRESS PLAY ON TAPE afholdt Copenhagen Retro Concert 2005 i november. Der spillede vi blandt andet temaet fra Cannon Fodder på en flok af forskellige gamecontrollere - sammen med den oprindelige komponist, Jon Hare.
Det blev optaget på video - og kan nu downloades :)
Link til side med video og info |
|
Herold | Skrevet 21/12-05 13:46 | Haha, hvor er det stort :) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Herold | Skrevet 21/12-05 23:45 | Min hukommelse og attentionspan gjorde at jeg reelt først vidste det et par dage inden. :( Ellers havde jeg skam også været der. Cannon Fodder ville jeg gerne have oplevet live. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Per S | Skrevet 22/12-05 00:45, rettet 22/12-05 00:46 | Selvom det er ved at være et stykke tid siden, så kommer der en lille Press Play On Tape omtale fra koncerten her på Playright.
Bliver nok skrevet her i juledagene som dårlig undskyldning for at slippe væk fra famillie cirkuset. :)
Desuden har jeg en skaffet en - meget - fed præmie fra koncerten som bliver udloddet i en kommende konkurrence. | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|