King Chaos | Skrevet 20/12-05 09:51 | Jeg fik følgende mail i Shoppen i morges:
"Vi har lige været i Singapore, med vores børn og der så de
et spil, der havde en robotagtig persnons hoved på cover
(sådan lidt skinnende)Spillet begynder med "MERC..... - tror jeg og det er ikke det spil I har der hedder Mercenaries og har 3 personer for cover. Det er et spil med robbotter, sådan ala HELO - siger drengene. "
Det viser sig at spillet er til PS2, og min umiddelbare tanke faldt på Ataris Transformers, men har I nogen bud på hvad det er de kan have set? |
|
Hyakotake | Skrevet 20/12-05 10:08, rettet 20/12-05 10:09 | Robotter i "Helo"? :-)
Tja, Transformers PS2 er da et rigtig godt bud, med så få oplysninger at gå efter. Og "MERC..."-navnet kan jo sagtens være enten kunden, som husker forkert, eller en underlig thai-oversættelse på spilkassen.
Helo-robot PS2-style |
|
Cronoss | Skrevet 20/12-05 10:59 | Hvad med Killzone? |
|
silverstar | Skrevet 20/12-05 11:29, rettet 20/12-05 11:30 | Er det stensikkert at det var til PS2? Ellers kunne det måske være en af Metroid Prime-spillene til enten Gamecube eller DS? | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
Hyakotake | Skrevet 20/12-05 12:50 | "Merc..." = "Metr..."? Tjaaa, også en god mulighed. |
|
Herold | Skrevet 20/12-05 13:04 | Jeg kommer umiddelbart til at tænke på Metal Arms: Glitch In The System. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|