Cronoss | Skrevet 13/12-05 17:43 | Jeg sidder og vil meget gerne hente et par film fra Sensasian, men kan kun afspille reg. 3 film på min computer, hvilket ikke er optimalt.
Hvilken DVD-afspiller ville være god at købe? Den skal udelukkende bruges til asiatiske film. Er der evt. nogen der ligger inde med en sådan? |
|
Naiera | Skrevet 13/12-05 17:46 | Du skal jo bare finde en afspiller der er eller kan gøres regionsfri. Min Philips DVDR70 kunne relativt let gøres totalt regionsfri. De fleste billige afspillere fra Føtex osv. er regionsfri fra starten. Hvis du vil have noget dyrere, så søg på Indernettet før du køber. Der er mange der kan gøres regionsfri uden de store problemer. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
Cronoss | Skrevet 13/12-05 18:04 | Jeg vil have det billigste i verden. |
|
Hyakotake | Skrevet 13/12-05 18:43 | Du kan sikkert få en defekt gratis fra den Blå Avis :-P Så kan du selv makke lidt med den.
Ellers nævner Naiera Føtex (og lignende supermarkeder), der som regel har afspillere til samme pris som en lidt dyr film: 200,- er ikke ualmindeligt for noget billigt bras (så kan det ikke engang betale sig at klage, hvis det ikke virker efter 1 år). |
|