Jeg fik det ind af døren i dag, og foreløbig lever det fuldstændigt op til forventningerne.
Grafikken er, at dømme ud fra screenhots, faktisk bedre end GC udgaven på nogle punkter, plus det at kunne se himlen giver stemningen et voldsomt boost.
Musikken er af meget høj kvalitet både teknisk og æstetisk. Intro musikken kunne ved ukoncentreret lytning godt komme fra en CD.
... Se hele indlægget
Jeg fik det ind af døren i dag, og foreløbig lever det fuldstændigt op til forventningerne.
Grafikken er, at dømme ud fra screenhots, faktisk bedre end GC udgaven på nogle punkter, plus det at kunne se himlen giver stemningen et voldsomt boost.
Musikken er af meget høj kvalitet både teknisk og æstetisk. Intro musikken kunne ved ukoncentreret lytning godt komme fra en CD.
Der kontrolleres lige godt med pen eller knapper, hver har deres fordele.
Det er min første omgang AC, da jeg havde kraftigt på fornemmelsen at en online DS udgave var på vej, dengang EU GC udgaven kom, så den sprang jeg over.
Så alt er endnu helt friskt og nyt for mig, så derfor, hvis AC veteraner skal diskutere, så kom venligst med spoiler-warning, for dem af os der ikke kender til finesserne og strukturen og gerne vil have chancen for at opdage det selv.
Jeg har ikke fundet frem til hvordan man kontakter andre byer endnu, men der er vist noget med en flaskepost man skal købe...
Ellers er meningen med denne tråd snak om "spillet" og udveksling af friend codes (eller hvad men nu bruger i AC).
Edit:
Sphere1 Zzap!
2620 5414 4015
|