Malund | Skrevet 19/11-05 22:13, rettet 19/11-05 22:13 | har problemer med at læse min GT4 disk. og ville høre om der var nogle der viste hvordan man får den til at virke eller andre vis heller ikke virker? |
|
TL | Skrevet 19/11-05 22:56 | Jeg har aldrig haft problemer med min udgave af GT4. Prøv om du kan få den byttet der hvor du købte den? | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Malund | Skrevet 20/11-05 00:08 | kan det ikke havde noget med at min ps2 er gammel fordi det har virket men nu siger den bare disk erro. |
|
TL | Skrevet 20/11-05 06:08 | Det kan da godt være derfor. Prøv at rens den med en rense-CD? :-) | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
Iqon | Skrevet 05/08-07 20:00 | "Totalt uspilleligt" vil jeg mene er noget af en overdrivelse - faktisk har jeg endnu ikke oplevet nogle PS2-spil på PS3, der kan betegnes som sådan, men nu har jeg heller ikke afprøvet så mange :) Jeg har spillet lidt GT4 og kun bemærket en smule hakken en gang imellem, som bestemt ikke forårsager de store gener. | Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
|
|
|
|