Kalicola | Skrevet 01/11-05 09:34 | halløjsa
jeg tænkte på, at jeg engang hørte om xna. et program som skulle gøre det nemmere for udviklere at lave spil, som indeholdte avanceret physics og alt sådan noget gejl.. og så hører man pludselig ikke om det mere...?
Hvilke kommende x360 spil bruger xna?... nogen som ved det? | For The Love Of The Game
|
|
|
Kilroy | Skrevet 01/11-05 12:40 | Apropos XNA, er der andre der har bemærket det "skinnende" præg grafikken udviklet med XNA har? Se bare Mass Effect. Overfladerne ser ud som om de er lavet af plastic. Gad vide om det er noget der ændrer sig...? | Kilroy Was Here
|
|
PalleJensen | Skrevet 01/11-05 20:37 | Hvad har det med XNA at gøre? | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
jaes | Skrevet 01/11-05 23:08 | XNA-kittet er ikke helt færdigt, men sendes ud til udviklerne næste år svjh. |
|
Kalicola | Skrevet 02/11-05 00:22 | Jaes: tak for svaret ;) | For The Love Of The Game
|
|
SeventhSun | Skrevet 02/11-05 13:34 | Kilroy>
er der andre der har bemærket det "skinnende" præg grafikken udviklet med XNA har?
Det synes jeg netop er et generelt problem med det der bump/normal mapping.
Meget tydeligt i Doom 3 at alting skinner.
Jeg blev også meget forstyrret af det i cut-scenes i Halo 2. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
|
Sumez | Skrevet 02/11-05 14:12 | Ikke så slemt at det var noget problem, men jeg vil nu mene at det var til stede. Men det klæder spillet meget godt. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|