Juggernaut | Skrevet 17/10-05 20:13 | Jeg skal have ryddet mine pcb af vejen og fundet noget smart opbevaring til dem. Kender I til nogle skabe eller lign? Jeg havde forestillet mig et højt slank skab med udtrækshylder, men jeg ved ikke hvad der findes... | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
neros | Skrevet 06/08-13 21:10 | Genopliver lige denne tråd ;-)
Hvor vigtigt er det egentligt at ens PCB står på noget bobleplast eller lign. når man har ild i dem? Er det ikke nok de står på en træ plade måske? | Bashful Neophyte
|
|
slk486 | Skrevet 06/08-13 22:25, rettet 06/08-13 22:26 | Stil dem ikke på bobleplast når du har ild i dem. Det smelter bare ;)
Endelig ikke andet end en træplade. Bobleplasten kommer til, når de skal tilbage på hylden og KUN i den antistatiske sort. | j/k
|
|
neros | Skrevet 07/08-13 11:17 | Ok men jeg har også fødder på alle de PCBer jeg har så jeg er nok homefree ;-) | Bashful Neophyte
|
|
Sumez | Skrevet 07/08-13 11:20 | Så længe de ikke rører noget der kan lede strøm, er der vel intet at tænke over | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
neros | Skrevet 07/08-13 16:37 | Nej ok | Bashful Neophyte
|
|