|
Herold | Skrevet 04/10-05 11:35 | Haha :D
Jeg skyder på det er Cortana. Hintet gives i det der billede nederst. ;)
*bouncybouncy* | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Konsolkongen | Skrevet 04/10-05 11:37 | Ingen fra Halo spillene vil kunne egne sig til et kamp spil. Dette vil bare gøre DOA serien endnu dårligere ...IMO. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
Kilroy | Skrevet 04/10-05 13:08 | Haha, det billede. Hoppende Cortana airbags...
Ahem.. Det havde nu været sjovere hvis det havde været et spil som Soul Calibur. Der havde en Hunter eller en Elite med et plasmasværd ikke været en besynderlig begivenhed. | Kilroy Was Here
|
|
Greaseball | Skrevet 14/10-05 17:32 | Så er det afsløret hvem den hemmelige karakter er. Den kvindelige Spartan fra bøgerne, Kelly.
Hvor mange herinde har læst alle 3 bøger?
Klik... |
|
|
Greaseball | Skrevet 14/10-05 18:01 | Så vidt jeg kan huske er Kelly så ikke den Spartan som Doctor Halsey tager med på en eller anden hemmelige mission i bog 3?
Bliver spændene at se hvordan de har vævet hendes historie ind i DOA4. |
|
Playkid | Skrevet 14/10-05 19:02 | Jo det er Kelly, har dog lidt svært ved at tro der megen historie at finde i DOA4. | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
King Chaos | Skrevet 14/10-05 23:53 | Hvorfor er det første ord "Sellout" Er det da ikke en meget sjov idé? Og hvem er det egentlig der "sælger ud"? Jeg tror ikke man skal tage det for mere end det er. |
|
Hulle | Skrevet 15/10-05 00:23, rettet 15/10-05 00:39 | Bungie. Masterchief passer imo ikke ind i DOAs univers. Var personligt meget stor fan af det første Halo og den første bog. De to kombineret gav et billede af et forsøg på et seriøst univers. (Købte den anden bog og Halo 2, men kom omtrent lige lang i begge. Altså første kapitel).
Hvorom alting er, Kan du så ikke forestille dig hvordan den seriøse facade nærmest krakelerer. Det er bare et spil, jeg ved det. Men forestil dig at du sidder dybt opslugt af Ringenes Herre trilogien og Sauron til sidst dukker op for at smadre Sækkedyb i lyserød mini skirt. Så ved du hvordan mine forestillinger om Halo universet langsomt bliver pillet fra hinanden ;) | Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
|
|
|
King Chaos | Skrevet 15/10-05 08:38 | Hulle>
Hvorom alting er, Kan du så ikke forestille dig hvordan den seriøse facade nærmest krakelerer. Det er bare et spil, jeg ved det. Men forestil dig at du sidder dybt opslugt af Ringenes Herre trilogien og Sauron til sidst dukker op for at smadre Sækkedyb i lyserød mini skirt. Så ved du hvordan mine forestillinger om Halo universet langsomt bliver pillet fra hinanden ;)
Nej, det er netop ikke det samme... Jeg kan selvfølgelig forstå din bekymring, såfremt Sonic eller Kasumi dukkede op i Halo 3. |
|