MrCase | Skrevet 30/09-05 23:08 | Jeg overvejer lidt en bærbar som har en 14"/15" widescreen skærm. Jeg har absolut ingen erfaring med brede skærme til computere.
Men det er der måske nogle af jer der har!
Del endelig ud af jeres erfaring og jeres (begrundede, tak *s*) meninger!
Jeg skal ikke lave film-præsentationer eller noget, jeg skal bare bruge den til det sædvanlige. Surf, pjank, office-pakke, lidt kodning. | Have you considered sucking less?
|
|
Naiera | Skrevet 30/09-05 23:12 | Det eneste du får ud af det er en stor bærbar, der nærmere er slæbbar. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Jmog | Skrevet 30/09-05 23:15 | MrCase>
Jeg skal ikke lave film-præsentationer eller noget, jeg skal bare bruge den til det sædvanlige. Surf, pjank, office-pakke, lidt kodning.
Så kan du lige så godt gå efter en med almindelig skærm. Det eneste, som sådan en skærm reelt er god til, er afspilning af film. Hvis du skal spille på den, er det heller ikke alle spil, der understøtter widescreen-opløsning. |
|
Jesper | Skrevet 01/10-05 08:24 | Hej,
På arbejdet har vi 19" widescreen skærme, og det er rigtig godt når man skal kode. Det gør at du kan have to programmer åbne ved siden af hinanden, og så stadig have en rimelig bredde på dem begge. |
|
MrCase | Skrevet 01/10-05 09:03, rettet 01/10-05 09:06 | Naiera>
Det eneste du får ud af det er en stor bærbar, der nærmere er slæbbar.
He he... jaaa... hvis det ikke er fordi man køber en 17"(!) skærm...
Jeg så bare nogle i bilka med 17" skærme.... de var satme store!
Jmog>
Nu er spil ikke den store prioritet (læs:xbox-fan)
Jesper>
Se det havde jeg også tænkt, at det kunne være en mulighed. Nu sidder jeg ikke og koder hver eneste dag, men vi har en masse asp og java på min uddannelse, så...
Hov. Og jeg ville da næsten lige smide et link til ca. den model det drejer sig om
HP bærbar | Have you considered sucking less?
|
|
Jlowe | Skrevet 01/10-05 12:37, rettet 01/10-05 12:37 | Jeg har nedenstående som min firma pc. 15,4 Widescreen skærmen er utrolig lækker. Min almindelige stationære fladskærm er ikke nær som nem at arbejde med. Der kan være langt flere informationer på et skærmbillede.
HP nx7010 | Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
|
|
dRxL | Skrevet 01/10-05 16:23, rettet 01/10-05 16:24 | Sjovt med jeres glæde ved den horizontale størrelse, jeg har en skærm der kan drejes 90 grader og det foretrækker jeg ofte når jeg skal programmere.
Når Mac'en står under min pc-skærm har jeg noget der ligner en samlet skærm på 768*1948 ;-) | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|