|
KTC | Skrevet 14/05-03 20:16 | Jo, visse ligheder er der da :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Volex | Skrevet 14/05-03 20:16 | Jo lidt :) |
|
3of19 | Skrevet 14/05-03 20:20 | Kira.... hvem? Nok ikke Kira Nerys fra DS9 eller Kirah fra Gitaroo Man... |
|
la0s | Skrevet 14/05-03 20:24 | det er hende | Hvad sker der?
|
|
Born2Play | Skrevet 14/05-03 20:28 | Fra hendes Website:
"Jeg har nok at se til, var på promo igår for spillet XBOX der havde en fremvisning og de næste tre dage skal jeg til en anden computermesse forklædt som marokkansk mavedanserinde." | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
|
|
KTC | Skrevet 14/05-03 20:33 | Born2Play >
"Jeg har nok at se til, var på promo igår for spillet XBOX der havde en fremvisning og de næste tre dage skal jeg til en anden computermesse forklædt som marokkansk mavedanserinde."
"Spillet XBOX" <-- Damn, hun er da lidt af et airhead... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
KTC | Skrevet 14/05-03 20:44 | Nej, de er da allesammen smukke og intelligente piger, der bare elsker at spille konsolspil sammen med os drenge!
Don't burst my bubble! | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
|
|
3of19 | Skrevet 14/05-03 22:21 | Nå, en kvindelig softcore skuespillerinde... ikke så mærkeligt jeg ikke kender hende.
Men de færreste af jer kender nok Cole Tucker og Dred Scott, såee... :) |
|
Sephiroth | Skrevet 14/05-03 22:23 | Kira var sq da med i Stripperkongens Piger, Tæskeholdet og senest i den nye Big Brother =) Hun er bare en dejlig tøs...
BTW Hauke > WHO?!! | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
|
la0s | Skrevet 14/05-03 22:32 | hvis og såfremt jeg fik en datter ville det være mit største ønske at se hende promovere en microsoft ting iklædt sålidt som muligt | Hvad sker der?
|
|
|
|
quad | Skrevet 14/05-03 22:36 | Born2Play >
Fra hendes Website:
"Jeg har nok at se til, var på promo igår for spillet XBOX der havde en fremvisning og de næste tre dage skal jeg til en anden computermesse forklædt som marokkansk mavedanserinde."
Jeg ved ikke om det mest skræmmende er en Stripper med en hjemmeside eller at du faktisk ser på den :-o!
;P |
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 14/05-03 22:56 | la0s >
hvis og såfremt jeg fik en datter ville det være mit største ønske at se hende promovere en microsoft ting iklædt sålidt som muligt
*Ringer til det lokale krisecener og ber dem om at tage ekstra meget morfin med* | Well crucify the insincere tonight...
|
|
quad | Skrevet 14/05-03 23:00 | Morfin er et smertestillende stof. |
|
KTC | Skrevet 14/05-03 23:23 | Suk, som denne tråd kunne udvikle sig... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
quad | Skrevet 14/05-03 23:25 | Hvad havde du regnet med? :D
En tråd om en dansk stripper der reklamerer for M$ :D
Den SKAL gå off-topic :D |
|
|
quad | Skrevet 14/05-03 23:35 | Det har udviklet sig til Off-topic i Off-topic :D |
|
|
Sumez | Skrevet 15/05-03 01:52 | Sjov detalje at Xbox-logoet bliver på tråden efter den er flyttet over i off-topic ;)
...Rune :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
la0s | Skrevet 15/05-03 02:01 | well lige meget hvilke medikamenter i overvejer at kaste i nakken på mig så bare gi den gas... | Hvad sker der?
|
|
RJK | Skrevet 15/05-03 03:09, rettet 15/05-03 03:11 | Sumez >
Sjov detalje at Xbox-logoet bliver på tråden efter den er flyttet over i off-topic ;)
Heh, det er et lille "easteregg". Koden ser både på hvilket forum det er i og hvad der står som overskrift, før den vælger et logo. Så når der står "Xbox" et sted i tråden "regner den ud" at det handler om Xbox og sætter et Xbox-logo på :)
Eller noget i den stil... | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
la0s | Skrevet 15/05-03 09:32, rettet 15/05-03 09:32 | intelligent kode...
de fik de nok ikke på konsolforum.com | Hvad sker der?
|
|
Valkyrie | Skrevet 15/05-03 16:19 | Wagner >
Morfin er et smertestillende stof.
Hvad er du nu læge:P? | Well crucify the insincere tonight...
|
|
SeventhSun | Skrevet 15/05-03 16:26 | la0s >
well lige meget hvilke medikamenter i overvejer at kaste i nakken på mig så bare gi den gas...
Jeg tror at de smertestillende stoffer er til os andre.
Jeg tror jeg forstuede noget i øjet da jeg læste at du gerne vil se din datter halvnøgen. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
Beano | Skrevet 15/05-03 16:44 | *LOL* |
|
Valkyrie | Skrevet 15/05-03 17:20 | SeventhSun >
la0s >
well lige meget hvilke medikamenter i overvejer at kaste i nakken på mig så bare gi den gas...
Jeg tror at de smertestillende stoffer er til os andre.
Jeg tror jeg forstuede noget i øjet da jeg læste at du gerne vil se din datter halvnøgen.
Okay jeg indrømmer jeg ikke ved hvad det betød, men det lød jo klogt.... | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 15/05-03 18:15 | Jeg har da ellers set anden verdenskrig film og den slags hvor de for det, for at blive mere sindsyge og vilde..... Saving private ryan... f.eks. med den der medic i gruppen.....??? | Well crucify the insincere tonight...
|
|
quad | Skrevet 15/05-03 23:02 | Yada Yada ;D |
|
LWS | Skrevet 23/06-03 14:11 | I et sjældent men sjovt reklame-indslag, kan jeg da lige nævne, at >pc player har et Kira interview med i 07/03 bladet, som kommer i kioskerne hen omkring slutningen af denne måned. ;)
Hun snakker lidt om hvordan hun fik Boothbabe-jobbet, de andre tøser og hendes (manglende) kendskab til spil. |
|