Elgen | Skrevet 12/09-05 11:11 | Er der nogen der ved om der er et specielt trick eller noget man bare skal huske at gøre eller noget for at opnå rank 5 i Mercenaries. Har nu prøvet i ca. 14 dage med Ada på hendes hjemmebane (øverste til venstre på menuskærmen). Jeg husker at snuppe alle time-extenders hver gang og har en highscore på 57370. Hvad gør jeg forkert? Eller skal jeg bare smadre endnu flere zombies? }:-) | Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
|
|
|
lightyear dk | Skrevet 12/09-05 11:43 | Jeg plejer at løbe lidt rundt for at samle nogen store grupper for derefter at blaste dem til nogen ret vilde combo kills. | are you CHICKEN?
|
|
|
Goodtimes | Skrevet 13/09-05 13:04 | Vi var et par stykker der havde en lignende tråd kørende for et godt stykke tid siden. Måske kan du finde et par tips der. ^_^
Ældre RE4: Mercenaries-tråd |
|
Elgen | Skrevet 13/09-05 14:04 | Tak, den var røget over hovedet på mig; har også først gennemført for et par uger siden (det er ikke sådan når man kun kan spille når både børnene og konen er gået i seng }:-) )
Men tak for tips, og kæmpe streetrespect (DER!) til alle dem der har klaret det.
}:-) | Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
|
|
The Bruce | Skrevet 15/09-05 08:54 | Jeg har fået 5 stjerner med allesammen- (...jeg praler ellers normalt ikke. ;-)
...men jeg kan ikke huske, om jeg brugte nogen bestemt taktik- jeg prøvede stort set noget nyt hver gang. Bare prøv forskellige taktikker fra gang til gang (i rækkefølgen du tar ting eller bliver på samme område i længere tid og slagter)- dét er desværre mit bedste råd. | "I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
|
|