X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega 32X

Svar
NaidNaidSkrevet 07/09-05 22:56 
Har lige en lille problem med min sega 32X, som alligevel ikke er et problem, men snarere ser jeg det som værende mærkeligt :).

Kan det passe at man ikke skal bruge en strømforsyning til 32X?.

Når jeg tilslutter et 32X spil til min 32X uden strømforsyning, så virker den upåklageligt, og virker som den skal. Sætter jeg derimod strøm til 32X, så tænder min mega drive 2 og 32X helt automatisk og så kan man ikke slukke mega driven :S. Jeg skal med andre ord rive strømforsyningen ud af 32X før det hele slukker.
Efter hvad jeg lige kan se i manualen, så skal der strøm til 32X!.

Er det bare min konsol der fejler noget, eller har jeg misforstået et eller andet?. Jeg syntes det virker meget mærkeligt ;).
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/09-05 23:11 
Nu har jeg lige tjekket efter, og det skyldes højst sandsynligt det kabel, som jeg har lavet til dig ;)

Det lader til, at jeg ikke har lavet det 100% korrekt, hvilket i sidste ende har den sideeffekt, at 32X´en får sin strøm fra MD2´en. Om det så er en god ting, skal jeg ikke kunne sige :/

Jeg har ikke helt en ide om, hvor "overdimensioneret" MD2´ens PSU er designet til at være, og om den også er i stand til at trække 32X´en på samme tid.
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 07/09-05 23:39 
Hvis 32X'en ikke brugte mere strøm end MD2'en har i "overskud", så havde Sega vel næppe lavet den ekstra PSU... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaidNaidSkrevet 08/09-05 00:14 
Det vil jeg også mene, men har lige fået er råd om at kotte et ben på SMD til 32X kablet, så det tror jeg lige jeg prøver:).
WehnerWehnerSkrevet 08/09-05 00:32 
RJK>
Hvis 32X'en ikke brugte mere strøm end MD2'en har i "overskud", så havde Sega vel næppe lavet den ekstra PSU... :)

Og hvis N64 havde kunnet give strøm nok til en Rumble Pak, havde Pak'en nok ikke kørt på batteri ;p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig