Beano | Skrevet 20/02-06 21:53 | Snøft... endnu en forsinkelse... må hellere få smidt nogle mølkugler ind i skabet til min GC så den ikke helt spises op inden spillet kommer :! |
|
Chrono | Skrevet 21/02-06 07:50 | Det vil egentlig være dumt af Nintendo hvis de ikke optimerer spillet til Revolution når de nu formentlig kommer omtrent samtidig. Det spil ville garanteret sælge flere Revolutions end nogen af maskinens launch-titler. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
SøgAArd | Skrevet 28/02-06 22:37 | Lad os håbe på en Revolution udgivelse. | Home is where the hardware is..
|
|
|
Dommergaard | Skrevet 01/03-06 12:50 | De har ikke "lovet", men de har bare sagt, at det vil udkomme til GameCube. Jeg er ved at være lidt ligeglad nu, men vil sgu gerne se Zelda: TP på GC! Det spil har jeg set frem til siden Wind Waker! :/ |
|
Pieyanthikos | Skrevet 01/03-06 19:34 | Jeg syntes da, at det skal "overføres" til Revolution, bedre salgshit til konsollen på 1. dagen var ikke fundet før! |
|
SøgAArd | Skrevet 02/03-06 11:11 | Jeg er såmænd lidt ligeglad med salgstal, jeg vil bare have den bedste spiloplevelse. Spillet kan optimeres på alle leder og kanter, hvis det bliver en Revo-titel, så det vil være skørt (kun) at udgive spillet til Cube. | Home is where the hardware is..
|
|
Chrono | Skrevet 16/03-06 08:18 | Nu siger Miyamoto at spillet alligevel vil udnytte Revolution-controlleren - nice :)
Sikkert lidt en gimmick-funktion, men det skal da spilles på Revolution nu.
Zelda Using Revolution Controller | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
The Bruce | Skrevet 31/03-06 14:27 | Så er der på ny sluppet et interview ud med Eiji Aonuma, og denne gang får han virkelig smidt nogle informationer fra sig (...i hvert fald i forhold til den gængse Nintendo standard ;-)
Han snakker bl.a. om Revolution-features, historien og Smash Brothers til Revolutin...
...men læs selv. | "I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
|
|