Wired Nicky | Skrevet 12/08-05 17:17 | Hvad i al verden skete der med dette spil?
Under en tur i England for nylig kunne jeg ikke lade være med at købe dette spil for et symbolsk beløb. Jeg havde ikke forventet det helt store, men jeg blev alligevel ret skuffet da jeg prøvede spillet. Stemningen er der selvfølgelige, men frameraten og opløsning? Det så bedre ud på 32X...
Der findes mere vellykkede Doom kloner på Saturn, som f.eks. Exhumed, men konsollen ser altså meget svage ud i forhold til sine konkurrenter på lige netop Doom. Selv om det piner mig at sige det.
Er der andre som har oplevede lignende grafiske skuffelser med andre konsolspil? | Lunch is for wimps.
|
|
|
Wired Nicky | Skrevet 12/08-05 17:59 | Ja, men £2.99 var et overkommelige beløb... spillets omslag er jo meget flot ;-) | Lunch is for wimps.
|
|
|
Wired Nicky | Skrevet 12/08-05 19:21 | Har ikke selv prøvet det, men har læst at det kan sammenlignes med at spille Quake på en P90 - altså ikke vildt godt, men en bedre konverting end Doom | Lunch is for wimps.
|
|
|
Greaseball | Skrevet 13/08-05 01:51 | Quake på Saturn er lavet af det sammem hold som stod bag Exhumed og Saturn versionen af Duke Nukem 3D. Spillet køre for det meste med en stabil frame-rate og har nogen gode lys-effekter fra våbene.
Ser man Exhumed, DN3D eller Quake på Saturn kan man ikke fatte hvordan DOOM er blevet så dårligt. Eneste positive jeg kan sige om det er, at det understøtter Link-kable(som er næsten umuligt at skaffe til SS). |
|
Michael_ | Skrevet 13/08-05 09:39 | Quake på Saturn er fantastisk. |
|
|