TL | Skrevet 13/07-05 17:38, rettet 13/07-05 17:39 | Så er der igen i år landsdækkende konkurrence i Tekken. Denne gang i det sidste nye Tekken 5 selvf. Jeg skal ind i Game i Bruuns Galleri d. 27. august og... have tæv af de andre Tekken-nørder. (Jeg har dog en lille chance for at gå videre) Ville lige høre om turneringen har interesse hos andre folk herinde.
DM i Tekken | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
Marcus | Skrevet 15/07-05 19:39 | Jeg kunne måske godt finde på det, jeg har dog ikke prøvet 5'eren. Jeg læste at det minder mere om 3'eren end 4'eren hvilket passer mig godt. :) |
|
|
|
Dommergaard | Skrevet 18/07-05 09:56 | Hvorfor er der ikke flere konkurrencer af den slags? Det ville da være lettjente penge for sådan en haj som mig! :) Synes kun jeg kan finde en konkurrence en gang om året eller noget... er det mig der er lettere uinformeret? |
|
TL | Skrevet 01/08-05 02:57 | Der har vist kun været én konkurrence hver gang der er kommet et nyt Tekken spil... | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Baggy | Skrevet 01/08-05 13:52 | ARG... Det gamereactor de hunde der står bag.. så kan det kun gå galt.. | Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
|
|
|