Hanky | Skrevet 11/06-05 21:20, rettet 08/07-05 09:28 | Selvom der er lidt under en måned til det hele går i luften, synes jeg lige jeg vil følge op på den gode tråd vi plejer at have fremme op til hvert træf.
Jeg selv tager et lille 14" NTSC/PAL TV med som jeg plejer, samt en PSTwo, PSOne og en bunke controllers. Hvad regner i andre med at medbringe?
---------------------------------------
Samlet oversigt (Vil løbende blive opdateret - Admins kan bare redigere som de lyster):
Xbox:
- 8x Xbox (Modded)
- 1x Xbox
- 11x Controller
- 3x Light Gun
- 2x Dansemåtte
- 2x Arcade Stick2
- 1x Joyfrag adapter
PlayStation:
- 1x PSX
- 1x PSOne (Modded)
- 4x Controllers
PlayStation 2:
- 1x PSTwo (PAL)
- 3x PS2
- 1x Netværksadapter
- 6x Controller
- 2x Street Fighter 15th Anniversary Controllers (PS2)
- 2x G-Con2 Lightzapper
- 1x Trancevibrator (Rez)
- 1x Multitap
Gamecube:
- 2x GameCube
- 7x Controller
- 1x Gameboy Player
- 1x Freeloader
- 1x NGC -> GBA ledning
- 1x DK Drums-sæt
NES:
1x NES (modded)
2x Controller
N64:
- 1x N64 (PAL)
- 1x Controller
Dreamcast:
- 2x Dreamcast (1 US)
- 7x Controller
Saturn:
- 1x Saturn (Moddet)
- 10x Controller (Bomberman anyone ;P?)
- ?x Multitaps
Amiga:
- 2x Amiga 500
- 1x Amiga 1200
- 2x Controllers
GBA:
- 4x GBA SP
NDS:
- 4x Nintendo DS
PSP:
- 5x PlayStation Portable
SNES:
- 1x SNES moddet
- 2x Controller
Tv:
- 2x 14" (1x NTSC Support)
- 1x 20"
- 2x 21"
- 2x 25"
- 1x 28"
Diverse:
- Pocket Fami
- GameKing
- CD32
- CDI
- PC Engine Duo-R
- Commodore 64
- NeoGeo
|
John Doe | Skrevet 12/06-05 02:44 | Jeg regner med at dukke op til mit første PR træf, da jeg bor så tæt på.
Jeg regner med at tage min Gamecube med en orginale controller og 2 uorginale med.
Hvis det mangler kan jeg tage min amgia 500 med, og hvis en gider kigge forbi med bilen kan jeg også hive mit 32" tv med. | Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
|
|
Keen | Skrevet 12/06-05 13:37 | Moddet Xbox med 2 controllere og min PSP |
|
|
|
The Dane | Skrevet 13/06-05 09:14, rettet 13/06-05 09:15 | Alt efter hvordan transport mulighederne bliver til den tid så (set ud fra samme standard som sidst):
28", 14" TV
A500 + 2 ctrl + div. spil.
Gamecube med Gameboy player (3 ctrl + måske chainsaw ctrl) + Freeloader
PS2 med netadapter (2 ctrl) + (måske) 2x Gcon2 ctrl
X-Box (3 ctrl) (modded)
GBA SP + NGC --> GBA ledning
Gider ikke lige til at tage mere med, da de alligevel ikke blev brugt sidste gang (og lidt irriterende at bære det så). | Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
|
|
Juggernaut | Skrevet 13/06-05 11:21, rettet 13/06-05 11:21 | Alt afhængig af om jeg har bilen, tager jeg Xbox (modded) og PC Engine Duo-R inkl spil med. Også en trancevibrator samt Rez (PS2) | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 13/06-05 20:21 | Ja, det er det. En amerikansk Duo hedder Turbo Duo. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
|
Wehner | Skrevet 13/06-05 22:53 | Jeg kunne godt tænke mig at se en CD-i i aktion. Nogen, der har mulighed for at medbringe en sådan?
Det er selvfølgelig primært pga. Zelda-spillene, men jeg vil i det hele taget godt lige se en. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 25/06-05 12:29 | Man kan vel også komme med ønsker her.
Jeg håber at alle jer, der har PS2-->Xbox adapters gider tage dem med, så jeg kan se, om en af dem kan få mine PS2-Street Fighter Controllers til at fungere på Xbox, når nu mine egne ikke kan.
Nu ved jeg jo, at mindst Konsolkongen og Naiera ligger inde med sådanne :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Naiera | Skrevet 25/06-05 12:37 | Jeg begynder lige på en huskeseddel. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
Juggernaut | Skrevet 27/06-05 14:00 | Juggernaut>
Alt afhængig af om jeg har bilen, tager jeg Xbox (modded) og PC Engine Duo-R inkl spil med. Også en trancevibrator samt Rez (PS2)
Jeg har bil, så jeg tager overnævnte med. Bliver dog kun én dag. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Konsolkongen | Skrevet 27/06-05 15:15 | Wehner>
Nu ved jeg jo, at mindst Konsolkongen og Naiera ligger inde med sådanne :)
Skal nok huske min. Men da den ikke engang virker med alm. PS2 controllers, så skal du nok ikke regne med noget. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
RJK | Skrevet 27/06-05 17:10 | Listen ser godt nok noget tynd ud indtil videre, så jeg må hellere få tilføjet lidt:
TV 1 x 21", 1 x 25"
SNES moddet + 2 x controllers
Saturn moddet + 10 x controllers + multitaps
CD32
CDI
Der er "indbygget" i huset:
TV 1 x 25"
Dreamcast + 3 x controllers
GameCube + 4 x controllers | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
Playkid | Skrevet 03/07-05 18:37, rettet 06/07-05 16:26 | Jeg medbringer:
2-3 Xboxe (1 moddet)
Joyfrag adapter
Div. spil til Xbox
Listen bliver opdateret hvis jeg kommer på noget. | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 06/07-05 18:36 | Jamen herre :)
Men så tager jeg da bare min PSP med.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve Ridge Racer og Metal Gear ACID i multiplayer. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KTC | Skrevet 06/07-05 18:42, rettet 06/07-05 18:45 | 21" eller 25" TV med RGB og 60Hz understøttelse (ikke NTSC)
2 moddede Xboxe med 4 Controller S og lyspistol
NES (regionsfri) med 23 spil (se min samling for detaljer) 2 controllere
US Dreamcast med 4 controllere
GBA SP med 20 spil (se min samling for detaljer)
Hvis det ønskes kan følgende medbringes:
Amiga 500
Amiga 1200
Commodore 64
Playstation
PSP med NFS Rivals og Mercury
Nintendo DS med diverse titler (kom bare med requests) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Wehner | Skrevet 06/07-05 19:27 | Jeg har rettet overskriften. Ingen grund til at oprette en separat tråd til software så tæt på træffet.
Jeg vil gerne se flg.:
PS2:
Killzone
Xbox:
Brothers in Arms
Doom 3
CD-i:
Zelda/Link-spillene | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
MusicMan | Skrevet 06/07-05 19:40, rettet 06/07-05 19:41 | KTC>
Hvis det ønskes kan følgende medbringes:
Amiga 500
Amiga 1200
Commodore 64
Playstation
PSP med NFS Rivals og Mercury
Nintendo DS med diverse titler (kom bare med requests)
det må du meget gerne medbringe + en masse gode spil til disse dejlige maskiner! :) |
|
KTC | Skrevet 06/07-05 20:24 | Puha, så tømmer jeg lige lejligheden for alt mit gejl... Godt jeg har plads i bilen til det hele :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
MusicMan | Skrevet 06/07-05 20:33 | sejt! det er god stil! :) |
|
|
|
KTC | Skrevet 06/07-05 21:22 | Helt sikkert, det vil jeg også meget gerne.
Hvis du også kan lave "Room Of Angel" fra Silent Hill 4 med vokal og det hele, så er jeg solgt :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
MusicMan | Skrevet 07/07-05 00:12, rettet 07/07-05 00:47 | helt klart! jeg snupper guitaren med på ryggen når jeg tager afsted på fredag! ;) |
|
dRxL | Skrevet 07/07-05 01:40 | Er der ikke nogen der kan tage det sidste DC-pad med, så vi kan spille 4-player i diverse spil?
Jeg tager en gammel og slidt kopi af dRxLaX med =)
Ellers må folk sige til hvis der er en DC-shooter eller noget de gerne vil se. Tager til jylland i morgen (torsdag) aften, så meld med det samme. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Keen | Skrevet 07/07-05 01:48 | RJK>
Nogen der kan multiplaye i Wipeout Pure?
jeg tager mit med. Jeg tager også Ape Escape med, så hvis der er nogen der også har det, ville det være fedt hvis de tog det med... |
|
KTC | Skrevet 07/07-05 01:50 | dRxL>
Er der ikke nogen der kan tage det sidste DC-pad med, så vi kan spille 4-player i diverse spil? Listen er ikke opdateret, for jeg tager også min Dreamcast med 4 controllere med :)
dRxL>
Jeg tager en gammel og slidt kopi af dRxLaX med =)
Ellers må folk sige til hvis der er en DC-shooter eller noget de gerne vil se. Tager til jylland i morgen (torsdag) aften, så meld med det samme. Du må endelig gerne tage nogle spændende DC titler med, så jeg kan se hvad min samling mangler :). Jeg har også dRxLaX med ;) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Wehner | Skrevet 07/07-05 01:54 | Border Down vil man vel altid gerne se. Nu er jeg jo Dreamcast-ignorant, men er det noget med, at Border Down er 1-player only? I så fald vil jeg gerne se noget lignende, hvor man kan spille to sammen. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 07/07-05 03:26 | Jeg vil gerne se:
Conker (Xbox)
Meteos (DS)
Nintendogs (DS)
God of War (PS2)
Multiplayer kunne være fedt i:
Halo 2 (link)
Jedi Academy (link)
Crimson Skies (link)
Power Stone 2
Mashed
Og som sagt før. Acid og Ridge Racer til PSP. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Playkid | Skrevet 07/07-05 06:28, rettet 08/07-05 00:20 | Jeg kan godt tage følgende med:
Killzone: The pupu version
Doom 3
Halo 2
RETTELSE: Jeg tager ikke mashed med.
Eller Crimson skies for den sags skyld, for det havde jeg vist ikke alligevel;P | Spiller nu: Halo 3
|
|
HN | Skrevet 07/07-05 10:41 | PS2 med 2 controller
Xbox med 2 controller
PSP med lumines
Nintendo DS med mario 64
Div spil til Ps2 Xbox gamecube
Evt. Et sæt trommer til DK 2 |
|
|
|
|
Keen | Skrevet 07/07-05 18:24, rettet 07/07-05 18:34 | Konsolkongen>
Multiplayer kunne være fedt i:
Halo 2 (link)
Jedi Academy (link)
Crimson Skies (link)
Power Stone 2
Mashed
Og som sagt før. Acid og Ridge Racer til PSP.
jeg medbringer også
Halo 2
Crimson Skies
Mashed
Edit: vil stadig gerne se nogen der tager Ape Escape med... |
|
|