KristensenSoU... | Skrevet 04/02-06 16:59 | Helt seriøst, uden at have indblik i de andre organisatoriske aspekter omkring et træf, er hovedproblemet så ikke, at der er flere med fikse ideer omkring beliggenheden, uden at have noget konkret på hånden, som de ansvarshavende på P:R kan tage stilling til. Så længe der ikke er nogen med et konkret alternativ til de glimrende lokaler i Silkeborg/Århus, hvorfor så have en sådan diskussion? Det forhaler da kun processen yderligere. | Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
|
|
Zzap! | Skrevet 04/02-06 17:48 | Jeg sendte i går en mail til et sted jeg kender i Hillerød, så vent lige til tirsdag med at afgøre noget endeligt, hvis det ikke er akut. | Born to kill space
|
|
|
Zzap! | Skrevet 07/02-06 20:54 | Zzap!>
Jeg sendte i går en mail til et sted jeg kender i Hillerød, så vent lige til tirsdag med at afgøre noget endeligt, hvis det ikke er akut.
Desværre... | Born to kill space
|
|
|
|
MusicMan | Skrevet 20/02-06 23:07 | Jeg er utålmodig... jeg ved det :) any updates? ;) |
|
|
TL | Skrevet 21/02-06 09:16 | Hvad med PES 5 cup. Er det ikke på tide at vi afholder den?? (Ved ikke om det er det rigtige sted at nævne det, bare sig til så opretter jeg en tråd i Multiplatform) | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
|
|