Darklynoon | Skrevet 09/05-03 14:58 | er det udkommet i danmark ?
morten | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
tas | Skrevet 09/05-03 15:10 | Ja det har release date i dag faktisk (9 Maj).
De har fået den på Cooolshop.dk og Realgames.dk af hvad jeg lige har bemærket.
Den er billigst på først nævnte. | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Darklynoon | Skrevet 09/05-03 17:04 | Tak Tas
så må jeg lige et smut forbi EB games imorgen og kigge om de har det | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
King Chaos | Skrevet 09/05-03 18:05 | Releasen er foreløbig flyttet til 23/5 |
|
Darklynoon | Skrevet 26/05-03 10:14 | nogen der ved om det er kommet i butikkerne nu, det var ikke at finde i eb i fredags? | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Fozfer | Skrevet 26/05-03 11:42 | Flyttet igen, til d. 30/05. |
|
Darklynoon | Skrevet 26/05-03 13:16 | endnu engang tak! jeg væbner mig med lidt ekstra tålmodighed | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Darklynoon | Skrevet 10/06-03 07:38 | jeg har stadig ikke set det i nogen butik, er det udskudt igen? | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
tas | Skrevet 10/06-03 09:58 | Ja tror faktisk det var udskudt til den 6/6, men er ikke sikker.
Jeg afventer stadig selv min kopi af spillet :/ | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
|
|
tas | Skrevet 10/06-03 13:50 | Heh, så har EB sikket ikke "hørt det er blevet udskudt", og smidt den på hylden.
Sker vist nogle gange ;) | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
|