RQvsnapz | Skrevet 03/05-03 19:02 | Yepper, så er der endelig kommet en bunke deciderede screenshots ud fra det kommende pc spil Half Life 2:
HAPS! | I win, you loose
|
|
Solaeg | Skrevet 03/05-03 20:47 | De er da meget pæne, men jeg vil nu hellere se nogle fra Xbox-versionen! ;-)
Derfor! |
|
|
RQvsnapz | Skrevet 03/05-03 23:12, rettet 03/05-03 23:35 | Som ikke er blevet postet herinde før..... DERFOR er de relavante så:
Paasch => mr. stupid comment on "very nice" subject.... ;)
BTW. har du overhovedet kigget på dem?.... de skulle nemlig lige være kommet op i dag (EDIT: ok det var godt nok i går) fra den der franske side, og dem vi så før var indscannede billeder fra et eller andet game mag!. Her er der jo tale om dejlige "crisp qual" screenshots. | I win, you loose
|
|
RQvsnapz | Skrevet 03/05-03 23:26 | Griberg >
De er da meget pæne, men jeg vil nu hellere se nogle fra Xbox-versionen! ;-)
Mon ikke vi kan regne med en vis lighed (*håber*)
:)
Det bliver spændende når vi får noget mere info om spillet - især konsoludgaven. | I win, you loose
|
|
quad | Skrevet 03/05-03 23:44 | RQvsnapz >
Yepper, så er der endelig kommet en bunke deciderede screenshots ud fra det kommende pc spil Half Life 2:
Advar lige imod Pop-up sites, nu skal jeg reboote!
Fedt |
|
RQvsnapz | Skrevet 03/05-03 23:48 | Der er 2 pop-ups (når jeg går derind). Det kan man vel leve med ;) | I win, you loose
|
|
quad | Skrevet 03/05-03 23:55 | Ikke når de laver lort i windows... |
|
Amby | Skrevet 03/05-03 23:57 | uden det skal blive "all operating system", så laver det helle rikke lort i mit OS.
Btw...fedt vand effekt. | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
Soqrates | Skrevet 03/05-03 23:58 | Tsk tsk, er der stadig nogen som har det forældede bumse system, regnede med alle kørte på en mac :P |
|
|
|