John Doe | Skrevet 10/03-05 12:28 | Her for nyligt fik jeg endelig købt Super Monkey Ball 2, men hver gang jeg er har spillet i ca. 5 min. går spillet i hak.
Det sker kun i det spil og der er ingen ridser på discen.
Så nu ville jeg hører om det er et generelt problem med det spil, eller det kun er mit eksemplar? | Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
|
|
|
solid snake | Skrevet 10/03-05 13:25 | jeg har heller ikke haft problemer, men jeg har nogen gange når jeg har brugt min freeloader oplevet at når jeg spiller amerikanske spil at det går i hak.
Men så kan jeg bare starte på ny og forsætte igen, uden problemer. | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
John Doe | Skrevet 10/03-05 13:34 | Jeg bruger ikke freeloader.
Min Gamecube går fuldstændig i baglås når den går i hak, jeg kan ikke engang trykke på reset på den, det eneste man kan gøre er at slukke den og tænde den igen.
Jeg har aldrig set noget ligende i andre spil. | Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
|
|
Zøvnig | Skrevet 10/03-05 14:43 | Kontakt Bergsala og jeg er 100% sikker på de sørge for at du kan få dig et nyt spil. Jeg arbejder selv i butik og de få gange hvor vi får reklamationer på konsol spil er de blevet byttet. Det er en uskreven regel imellem butikker og Bergsala, Egmont osv.
Så ingen panik ;) | Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
|
|