Marvel-Man | Skrevet 02/03-05 13:50 | Det er ikke for at blande mig (ret meget).
Som ros så er standarden her på playright.dk ret høj - et klap på skulderen ;)
Men desværre er der en del spil og ting der ikke har noget billede... Er det fordi det skal være 104% perfekt?
Jeg ville personligt ikke have noget imod nogle billeder hvor man ser en lidt slidt æske eller bare selve spillet, bare så man har et visuelt indtryk af hvad det er for noget... | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
Naiera | Skrevet 02/03-05 13:51 | Billedet behøver ikke være det flotteste nogensinde, men billeder af selve spillet går ikke. Det skal være forsiden af coveret. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
RJK | Skrevet 02/03-05 14:01 | Marvel-Man>
Men desværre er der en del spil og ting der ikke har noget billede... Er det fordi det skal være 104% perfekt?
Det er vel mest fordi vi har 30.000 titler, og det tager immervæk ret lang tid, at finde og scanne så mange covers :)
Men alle brugere kan jo selv bidrage og uploade direkte, så I kan jo bare gå i gang :)) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Sumez | Skrevet 02/03-05 14:34 | Som udgangspunkt kan man jo gå gennem sin egen samling, og scanne hver eneste spil, der ikke har et cover. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 03/03-05 22:39, rettet 03/03-05 22:40 | Hvad er det for et spil, der fulgte med maskinen? Jeg ved at det var spil, som Donkey Kong og Popeye, der i sin tid skulle sælge maskinen, men begge af disse har i hvert fald originale NES-covers. Faktisk troede jeg, det var SMB, der kom med NES'en helt fra starten, når vi snakker Danmark. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 03/03-05 22:59, rettet 03/03-05 23:08 | Kan du ikke scanne mærkaten på spilkassetten? De plejer at ligne æsken næsten fuldstændig. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 03/03-05 23:15 | Hvis billederne skal gøres mere præsentable, kan du sende dem til mig først, så plejer jeg godt at kunne gøre noget ved det. Der skal som regel ikke så meget Photoshop-redigering til. Det har jeg efterhånden gjort med mange NES og især Game & Watch-spil. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|