King Chaos | Skrevet 21/02-05 10:56 | Jeg er så heldig at jeg har fået en ny Xbox. Spørgsmålet er nu om jeg kan overføre saves fra den gamle via et systemlink-kabel eller jeg er nødt til at købe en memory unit? |
|
enfen | Skrevet 21/02-05 11:21 | Jeg har aldrig hørt om muligheden for at overføre save games via et link kabel.
Jeg benyttede selv en memory unit, da jeg købte ny Xbox. | What is the Matrix?
|
|
|
enfen | Skrevet 21/02-05 12:11 | Det er dog ikke alle save games, der kan kopieres over på en memory unit - eks. Burnout 3 og Ninja Gaiden. | What is the Matrix?
|
|
jaes | Skrevet 21/02-05 13:17 | Alternativt kan man vel tilkoble Boxen til en pc med et netkabel og overføre ad den vej? |
|
|
King Chaos | Skrevet 21/02-05 13:44 | Og hjemme hos mig er det noget vi spiser :P |
|
jaes | Skrevet 21/02-05 13:57 | Jeg synes det er synd for KC, hvis han skal købe en mem-unit (han er vist også lidt nærrig), så jeg prøver igen: Jeg mener at have læst, at man kan tilslutte en USB-pen. Men kræver det også chip, og kan de overhovedet bruges som mem-unit?
Sådan en må da være til at låne, ellers arbejder du (KC) på en spilredaktion; er der virkelig ikke nogen af de andre gadgetforstoppede spilnørder derinde, som kan låne dig en mem-unit? ;) |
|
|
jaes | Skrevet 21/02-05 19:02, rettet 21/02-05 21:55 | Aner det ikke, måske med en adapter.
EDIT: Men jeg tror nu, jeg husker galt, og at det er på PS2, man kan lave tricket. |
|
KTC | Skrevet 21/02-05 22:16 | Controller-porten i en Xbox er stort set USB, så med et converter-stik eller kabel kan PC-enheder kobles til og omvendt.
Jeg tror dog ikke du som standard bare kan bruge en flashstick i stedet for memorycard. Det skal også nævnes, at spil som Burnout 2+3 og en del andre ikke tillader, at savegames bliver loadet fra andre Xboxe end de er blevet lavet på (de bliver kodet til den enkelte Xbox) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|