dpl | Skrevet 30/01-05 21:06 | Hey har på det sidste er jeg begyndt hører en del musik som sonata arctica, stratovarius og nightwish. Og efter hvad jeg har fundet ud af hører det under speed/power metal.
Og derfor vil gerne have lidt hjælp med at finde musik der minder om de 3 grupper ("elsker" de grupper).
Så der er vel ikke nogen herinde der kan forsløg et par gode der minder om dem? | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
|
dpl | Skrevet 01/02-05 16:31 | har svær nok ved at finde info om de grupper på nettet. Men efter hvad jeg har fundet ud af, så har du ikke noget gøre med de 3 grupper jeg nævnte. | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
|
dpl | Skrevet 01/02-05 18:18 | de 2 grupper er helt forkert stil... de er alt, jaaa hvad skal man kalde dyster/mørkt over det.
men den side du gave mig har da hjulpet mig lidt. angel dust, blind guardian og hammerfall lyder til være noget for mig | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
Dizzy | Skrevet 01/02-05 19:06, rettet 01/02-05 19:06 | Hammerfall er musik ala Manowar
Du kan også søge bands på
allmusic | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
RuneSP | Skrevet 01/02-05 19:11 | Thyrfing og Kalmah! :)
Dog ikke powermetal, men Thyrfing har vist lavet et cover af et af Night Wish's numre...
Men ellers hvad så med... *gulp*, Norman Jean :D? |
|