Overmind | Skrevet 25/01-05 12:58 | Er det bare mig eller er der utrolig mange svenskere? Ikke at det gør noget - Jeg syntes bare det er pudsigt. | You are not a Tanaka!!
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 25/01-05 14:52 | I Warcraft 3 var det til gengæld tyskerne der havde 'the upper hand' mht. deltagelse :) | Home is where the hardware is..
|
|
Rites | Skrevet 25/01-05 16:12 | Men nu er det tilgengæld lovligt at kalde dem svin, når de ikke fatter at de skal snakke engelsk :) | » a winner is you «
|
|
Frederikkeller | Skrevet 25/01-05 16:24 | haha :)
I Battlefield er der både mange svenskere og hollændere. |
|
Herold | Skrevet 25/01-05 16:54 | Både Sverige og Danmark har enormt store communities i forhold til indbyggertal. :) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Ronaldo | Skrevet 27/01-05 11:33 | Hvorfor siger alle man skal snakke engelsk? Siden hvornår er det blevet en lov? |
|
|
Overmind | Skrevet 27/01-05 12:30 | Det er ikke noget problem at snakke svensk. Bare man gør det på private kanaler og ikke general. | You are not a Tanaka!!
|
|
Herold | Skrevet 27/01-05 15:44 | Der er ikke nogen lov eller regler imod det - det er bare almen god netikkette at holde sig til hovedsproget i et spil, når man taler i de åbne kanaler. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
The Dane | Skrevet 27/01-05 15:55 | Ronaldo>
Hvorfor siger alle man skal snakke engelsk? Siden hvornår er det blevet en lov?
Det er en regel fra Blizzards side, at man holder sig til engelsk i de offentlige kanaler - altså på de engelske servere. Derudover er det som sagt god takt at man skriver så alle kan forstå det. | Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
|
|
Ronaldo | Skrevet 27/01-05 21:25 | http://www.worldofwarcraft.com/policy/
Jeg kan ikke finde de regler du omtaler. Jeg er i bund og grund også ligeglad. Folk kan kommunikere, som det behager dem. Det irreterrer mig voldsomt når folk siger, at jeg SKAL gøre noget, når det i hele taget ikke rager dem. Privat snak burde selvfølgelig holdes på private kanaler. |
|
Herold | Skrevet 27/01-05 22:18 | Han vrøvler også. Det er ikke en regel, og noget Blizzard har sagt de ikke vil håndhæve i spillet. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|