Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Trivia - kun for nørder?
Reply |
PalleJensen | Skrevet 12/01-05 10:46, rettet 12/01-05 10:54 | Fedt at Trivia kører igen - og har da også allerede inkasseret de første 2-3 nederlag. Derfor denne tude post.. :-)
Jeg har de sidste 3 gange jeg har spillet oplevet, at 14-16 af de spil man skulle gætte, var nogle underlige japanske 2D kamp/shooter/puzzle spil til en obskur Nintendo konsol fra 1983, med navne på mindst 36 bogstaver, som kun Rune Keller og omkring... Se hele indlægget
Fedt at Trivia kører igen - og har da også allerede inkasseret de første 2-3 nederlag. Derfor denne tude post.. :-)
Jeg har de sidste 3 gange jeg har spillet oplevet, at 14-16 af de spil man skulle gætte, var nogle underlige japanske 2D kamp/shooter/puzzle spil til en obskur Nintendo konsol fra 1983, med navne på mindst 36 bogstaver, som kun Rune Keller og omkring tre andre i Danmark havde en chance for at vide hvad hed.
Kan vi forvente, at der kommer lidt flere spil ind i Trivia, som de resterende 99% af P:R's brugere måske kender og derfor også synes at det er sjovt at deltage?
| Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Reply |
Jmog | Skrevet 02/02-05 18:28 | Firefox, jada. Det har jeg dog gjort siden Trivia startede, så det er spøjst, at jeg først kommer ud for det nu. Jeg har ikke rodet med sikkerhedsindstillingerne. |
|
Jmog | Skrevet 07/02-05 13:10 | Hmm, det ser ud til at de gange, hvor de løbende informationer/resultatet mangler, der har den sprunget første billede over. |
|