Uriur | Skrevet 09/01-05 13:48 | På grund af stormen i går knækkede vores parabol, og jeg er zulu-løs. Jeg havde glædet mig hele ugen til at skulle se slutspil lørdag, men det blev altså ikke. Der kommer igen 2 kampe i aften, og jeg kan ikke klare tanken om ikke at skulle se dem. Derfor vil jeg spørge om der er nogen der har mulighed for at optage, sælge og sende aftenens 2 kampe til mig. Vi snakker Colts mod Broncos og Packers mod Vikings. Hvis der er nogen der har mulighed for at optage på DVD, så ville det være perfekt. Kan 2 kampe ikke være på en DVD?
Hjælp mig! |
|
|
Naiera | Skrevet 09/01-05 14:02 | Among>
Kan 2 kampe ikke være på en DVD?
Så bliver det i absolut laveste kvalitet. Tager de ikke tre timer hver? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 09/01-05 14:12 | Nå, så kommer bittesøsteren lige ind og ligger billet ind på parabolen i aften, hvor Jesper Grønkjæer skal spille fodbold... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 09/01-05 14:29 | Eller se Mobile Suit Gundam Movie II eller Martian Successor Nadesico? ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
Uriur | Skrevet 09/01-05 15:55 | Jeg er stadig desperat. Er der nogen der vil hjælpe mig? |
|
|