|
|
Strifer | Skrevet 08/01-05 22:03 | Mit tag var ved at blæse væk :) | XBL Gamertag: ZeNtiX
|
|
|
Hanky | Skrevet 08/01-05 22:08, rettet 08/01-05 22:09 | Lige overfor vores hus, foregik noget stort nybyggeri.
Det der kæmpe reklame-skilt, med sponsornavne osv. med en
højde på ca. 6-7 meter, væltede halv-vejs ud på vejen.
Jeg stod og så det ske'.. lidt spøjst at se træpæle
med en diameter på ~40 cm knække sammen som tændstikker :O
Der er vist sket utallige ting rundt omkring.. | Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
|
|
SøgAArd | Skrevet 08/01-05 22:08 | The Dane>
Et af naboens træer væltede ud over vejen, og min storebror/svigerinde fik en bjælke ned gennem taget, som landede ca. 1 m fra deres 1½ årige barn.
Puha! Godt der ikke skete noget.. | Home is where the hardware is..
|
|
Tweel | Skrevet 08/01-05 22:40 | 2 knuste ruder ude på altanen i mine forældres hjem i Kolding, hvor jeg læser til eksamen. Jeg håber ikke der er sket noget ved mit kollegieværelse i Odense. | "The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
|
|
Dommergaard | Skrevet 08/01-05 23:21 | Et par væltede træer og noget af vores tag der var ved at flyve af. Syret nok! |
|
Sonic | Skrevet 08/01-05 23:23 | Det anede mig at det var pga. stormen stedet her var nede :)
Var lige et smut i tyskland og hente lidt guf til cuben idag, og damn bilen blev revet rundt af stormen!
Anyways, håber i alle er kommet godt igennem strabasserne :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
Sumez | Skrevet 09/01-05 02:05 | Blæsten larmede lidt udenfor vinduet.. sov det meste af dagen væk. Anede slet ikke det var så seriøst før jeg så nyhederne.. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
SøgAArd | Skrevet 09/01-05 02:49 | Tågehoved :) | Home is where the hardware is..
|
|
Sumez | Skrevet 09/01-05 03:05 | Nu har P:R jo ikke været oppe, så der har ikke været nogen til at fortælle mig det. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Hyakotake | Skrevet 09/01-05 08:33 | Vi havde lidt blinkende lys, så jeg valgte at skåne PC'en og slukke den mens det ruskede udenfor... |
|