|
|
|
Sumez | Skrevet 22/12-04 14:49 | Spillet findes ikke på dansk. Den engelske version er fuldstændig magen til. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
John Doe | Skrevet 23/12-04 15:54 | Hvis du køber Duke Nukem 3d skal du lige huske det ikke kan køre i xp. | Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
|
|
|
Dizzy | Skrevet 23/12-04 19:32 | Arne Nuggagren>
Hvis du køber Duke Nukem 3d skal du lige huske det ikke kan køre i xp.
Den kan vist godt køre blot med lydproblemer. Hvis man bruger DOSBox skulle man kunne få det til at køre fint (ligesom en masser andre dejlige ældre spil :D) | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
John Doe | Skrevet 23/12-04 21:00 | Jeg mener det stod på en liste over de spil dosbox ikke kunne køre, men er ikke sikker.
Men skriv endelig hvis du kan få det til at køre | Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
|
|
|
Dizzy | Skrevet 23/12-04 22:30 | jeg har ikke selv forsøgt, men har blot læst at det skulle virke. Jeg har ikke spillet det siden 98 dagene ;)
Du kan få atomic edition
her | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|
|
Dizzy | Skrevet 25/12-04 12:51 | weird, det virker fint hos mig, men det må ligge i min cache :). Prøv forsiden http://www.3for2.dk og søg på Duke nukem | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|
Dizzy | Skrevet 25/12-04 16:08 | Replay er vist fordi det er en billig udgivelse, til forskel fra den første udgivelse som var til fuld pris :) | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|
Dizzy | Skrevet 25/12-04 17:41 | Citat fra hjemmesiden ;)
"Betaling:
Du kan betale med dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Eurocard. Det er gratis at betale med dankort og VISA/dankort, mens der er gebyr på betaling med internationale kort. Disse gebyrer dækker vore udgifter i forbindelse med betalingen."
Så betalingskort only, man kan ikke afhente | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|
|