X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Episode III teaser

Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/11-04 11:52 
Ani i skidt humør...

Get it here...
WehnerWehnerSkrevet 05/11-04 14:13 
Nu ved jeg godt, at det er max trendy at bashe Lucas for de nye film. Men jeg kunne selv godt lide dem begge. Og den her ser ud til at fortsætte i samme stil som toeren. Jeg glæder mig SÅ meget.

Fed teaser!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-04 14:20, rettet 05/11-04 14:33 
Enig!

Tillader mig også at være u-trendy og glæde mig til ep. 3 :)
KeenKeenSkrevet 05/11-04 14:29 
jeg kan jo knapt nok vente!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-04 14:51 
Klart Ep. 1 og 2 er ikke perfekte film.

Men det er de gamle nu heller ikke.

Selvfølgelig er fokus flyttet lidt, jeg kunne godt tænke mig en figur ala Han Solo, med den tørre humor og bandit attituden.

Til gengæld har de nye film masser af nørd detaljer og storslåede scener.

Jeg glæder mig rigtig meget til Ep. 3
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/11-04 15:58 
Det meste af verdenen har ventet på at se den lille whiner blive lavet om til vader...:P

Episode 3 vil nok have enorm indflydelse på mit indtryk af starwars helt.

Ifølge lucas ville epi 1 og 2 være meget bedre når man forstår plot hullerne og kender personerne bedre efter at have set episode 3!

Jeg glæder mig da også. Episode 2 var også en GOD actionfilm! Det var den da!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/11-04 16:14 
Nåda! Det ser ud til at de har perfektioneret CGI'en ved at "genoplive" Alec Guinness for en kort stund. Han ser i hvert fald levende ud :-)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-04 17:49, rettet 05/11-04 19:54 
Du spøger?
jaesjaesSkrevet 05/11-04 18:29 
Ep. 1 og 2 er klart fede, men IMO mangler de i stor stil charmen og humoren fra 4-6 - figurerne er alt for stive og kedelige i Ep. 1 og 2.

Men skrothandleren er nu meget cool :D
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/11-04 20:09 
Episode 1 var so-so, Episode 2 var et sandt mesterværk!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/11-04 20:18 
Det er svært at sige.

Der er flere sider af sagen!

IMO blev John Williams bedre med årene...

Episode 2 scoren -> De andre!

Episode 1 var ja... So-so! Liam Nesson kunne kun redde den "so far", og CG animationerne var slet ikke gode nok i 1999! Hvis episode 2 bare havde kommet lidt senere ville de måske kunne have lavet CG figurene af Gollum kvalitet?

Jeg har ihvert fald forventninger til at Episode 3.. Eller jeg håber... Den køre det sikkert hjem.

Ingen love story(EP2), ingen komedie(EP1)... Bare mørkt!

Det er alt for fedt at Anakin nakker de små younglings(har jeg da hørt)! Der skulle være meget blod og den slags!

Også håber jeg at George giver den en ekstra skalde her tilsidst!

Det er den sværeste, men også den vi har ventet på! Episode 1 og 2 var bare optakten.. Det her er den sande kage IMO:)

Vi må se hvor gode de bliver til at binde de første sammen med de gamle! Chewbacca og James Earl Jones(Vader stemmen) er helt klart med til at give det feel! De var begge meget vigtige i de gamle!

Men der er nogen plot holes som jeg tvivler på de kan køre ud rigtigt; F.eks. R2 og C3POs viden! I Episode 4 vidste de ikke at de var på tatooine, men de har jo begge været der i prequelsne!:)

Og Sidious ser sgu grum ud med de tænder...:)
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 05/11-04 21:43, rettet 05/11-04 21:52 
Valkyrie>
Men der er nogen plot holes som jeg tvivler på de kan køre ud rigtigt; F.eks. R2 og C3POs viden! I Episode 4 vidste de ikke at de var på tatooine, men de har jo begge været der i prequelsne!:)

Format c:\

EDIT: Har nu set traileren ... omfg!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-04 08:43, rettet 06/11-04 08:43 
tas>
Format c:\

Enig - i episode 4 tales der faktisk om at slette robotternes hukommelse, så det er nok ikke unormalt og noget som sker i episode III, evt. for at beskytte tvillingernes identitet for emperiet og Vader.

Hvad dog er mere mystisk, er at Obiwan i episode 4 slet ikke kendes ved R2D2 selv om han har gjort brug af "ham" som ung. Han var nok bare blevet senil :!

Men Lucas skal nok få lukket nogle huller er jeg sikker på ;)
tastasSkrevet 06/11-04 08:58 
Han siger vel heller ikke at han ikke kender R2D2, men derimod at han aldrig "har ejet en driode" :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-04 10:15 
Korrekt - men jeg mener nu bare at der er lidt underligt at han overhovedet ikke giver udtryk for at kende R2D2.
KTCKTCSkrevet 06/11-04 10:39 
Nu skal man nok også tage i betragtning, at manden tydeligvis lider af personlighedsspaltning, og så er han jo også ret ond, så hvorfor ikke brænde en lille løgn af i ny og næ?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig