|
|
|
Chrono | Skrevet 04/11-04 19:49 | Sov Kristensen hele weekenden? Ikke sært at han igen skuffede i PES-Cup ;p | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Keen | Skrevet 04/11-04 19:55, rettet 04/11-04 20:11 | Nogle meget flotte billeder, og der er faktisk rimelig mange med mig på i forhold til sidst |
|
RJK | Skrevet 04/11-04 19:57, rettet 04/11-04 19:57 | Kristensen var faktisk rimelig hardcore, hvis jeg ikke husker helt galt. Bjarke og jeg sad og spillede Star Ocean 3 lørdag nat/morgen og der var Kristensen den eneste, der _næsten_ var vågen. I hvert fald var han vågen omkring ti sekunder med ti minutters mellemrum ;) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
Keen | Skrevet 04/11-04 20:17, rettet 04/11-04 20:20 | Jeg havde ikke lige set dine billeder da jeg skrev det...
Jeg hader konsolkongen :P
Edit: Hvordan er det muligt at sove på den måde Kristensen?! |
|
|
|
RJK | Skrevet 04/11-04 20:37, rettet 04/11-04 20:39 | dRxL>
(bemærk RJK oppe i venstre hjørne =))
Det må være Katamari Damashii. Det imponerede mig faktisk rigtig meget. Jeg kan dårligt huske hvornår jeg sidst spillede et nyt spil, som man bare kunne sætte sig ned og spille og det så straks var SJOVT - uden at det minder om andet. Kudos til det. Virkelig en stor positiv overraskelse - den største til træffet.
Der blev spillet ret meget Mashed BTW. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Playkid | Skrevet 04/11-04 21:13 | Knight Keen>
Ha, du fik ikke noget billede af mig som hævn fra sidst, men blev i stedet offer for konsolkongens forræderi;) | Spiller nu: Halo 3
|
|
jaes | Skrevet 04/11-04 22:35 | Forbavsende få, der har hørt om de ellers så rare opfindelser, liggeunderlag og sovepose ;) |
|
KTC | Skrevet 04/11-04 23:58 | Det gjorde vi i vildskab, og mit nybrændte dRxLaX blev faktisk også booted på min DC. Msxtrd og jeg fik et enkelt spil :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
quad | Skrevet 05/11-04 00:11 | Synes jeg sover hele tiden. Må være alt den søvn jeg går glip af til hverdag.. |
|
Keen | Skrevet 05/11-04 00:54, rettet 05/11-04 00:58 | PS2 playkid>
Knight Keen>
Ha, du fik ikke noget billede af mig som hævn fra sidst, men blev i stedet offer for konsolkongens forræderi;)
DOH! hvordan kunne jeg glemme det?!
så må jeg bare drille dig med at jeg vandt over dig i halo 2 første gang jeg overhovedet prøvede det! :)
jaes>
Forbavsende få, der har hørt om de ellers så rare opfindelser, liggeunderlag og sovepose ;)
Det er der ikke plads til i tasken :) |
|
Keen | Skrevet 05/11-04 07:55, rettet 05/11-04 07:56 | nej den var en one on one mod tem om fredagen(eller lørdagen) |
|
The Dane | Skrevet 05/11-04 08:48 | RJK>
Kristensen var faktisk rimelig hardcore, hvis jeg ikke husker helt galt. Bjarke og jeg sad og spillede Star Ocean 3 lørdag nat/morgen og der var Kristensen den eneste, der _næsten_ var vågen. I hvert fald var han vågen omkring ti sekunder med ti minutters mellemrum ;)
Du mener Lørdag nat / Søndag morgen. | Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
|
|
|
Keen | Skrevet 05/11-04 09:39, rettet 05/11-04 09:56 | det er ikke nødvendigt når man bare spiller multiplayer...
og desuden tror jeg at det var banlyst at spille singleplayer til træffet :) |
|
KTC | Skrevet 05/11-04 09:43 | Det er banlyst både at spille single og multiplayer i Halo 2 før 10/11/04... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
KTC | Skrevet 05/11-04 11:07 | Det har jeg vist ikke nævnt nogen steder her?!?
Play:Right har klare regler på området, og dem vælger jeg selv at følge.
Men ja, jeg var faktisk inviteret over til Microsoft for et par uger siden, for at prøve spillet før det udkom. Det var en oplevelse, som Playkid også kan snakke med om. Alle andre bør nok ikke udtale sig ;) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|