Jeg synes, at det ville være rigtig lækkert, hvis der var en funktion/feature/side på P:R, hvor man kunne se en TV oversigt over spil relaterede programmer i ugen der kommer. Både danske (GameZone TV, Troldspejlet, Raketfart og hvad der måtte komme af specielle, enkeltstående programmer og indslag) og udenlandske.
Registrerede brugere skulle også kunne vælge at få en nedtællings coun... Se hele indlægget
Jeg synes, at det ville være rigtig lækkert, hvis der var en funktion/feature/side på P:R, hvor man kunne se en TV oversigt over spil relaterede programmer i ugen der kommer. Både danske (GameZone TV, Troldspejlet, Raketfart og hvad der måtte komme af specielle, enkeltstående programmer og indslag) og udenlandske.
Registrerede brugere skulle også kunne vælge at få en nedtællings counter til næste TV program i toppen af navigationsbaren a la "GameZone TV [DK4] 0 Dag(e) 03:21 Timer".
Med tiden kunne det være interessant, hvis hvert show fik en lille beskrivelse og at man så kunne søge tilbage i tiden. "Hvornår var det nu lige at Raketfart havde et indslag om Dreamcasten?"
- - -
Jeg er ihvertfald verdensmester i at glemme at få set de TV programmer, så jeg ville elske sådan en feature. :-)
- Keep up the good work Team P:R.
|