Wehner | Skrevet 16/10-04 00:33 | En af de bedste danske film nogensinde.
Kan det godt passe, at den ikke er kommet på DVD? Jeg kan i hvert fald ikke lige finde noget om det.
Vil gerne have skiftet min video ud... | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Søster Salsa | Skrevet 16/10-04 08:03 | Bedste film> enig, sammen med Kundskabens træ..
Det lader til, at den ikke er udkommet, men er noget efterspurgt:
efterspurgte dvd udgivelser | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
Hyakotake | Skrevet 16/10-04 10:26 | Kom så Wehner, nu får den da 2 stemmer mere... :-) |
|
psychomantis | Skrevet 16/10-04 10:42 | Tre stemmer... Og når de nu engang måske udgiver den på DVD så burde de smække CD'en med radiospillet på som bonus disc... |
|
Per S | Skrevet 16/10-04 12:47, rettet 16/10-04 12:51 | Crash! Over hundrede stemmer? Der er vist nogen der ikke husker for godt.
Naboerne derimod, det er nok den bedste danske komedie jeg kan grine mest over. | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
|
Okotta | Skrevet 16/10-04 12:57 | Crash fortjener klart en DVD udgivelse. Det var en god serie. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
dchang | Skrevet 16/10-04 13:41 | Mærkelig liste. Hvor er "Kampen om den røde ko"? | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
|
dchang | Skrevet 16/10-04 14:29 | Jubii! Den er jo megasjov. ;-) | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
jaes | Skrevet 16/10-04 17:26 | Ej, I har da vist drukket for meget trylledrik i efterårsferien. Det eneste der taler positivt for Crash og Kampen Om Den Røde Ko, er da nostalgien ;P
Det er Robin Hat, "vi" vil se ;) |
|
Dizzy | Skrevet 16/10-04 18:04 | Måske man kunne få DR til at genudsende nogle af de udsendelser. Nu har de jo lige vist DukseDrengen, som jo også er en af de sjove titler fra arkivet. | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|