Da jeg startede den sidste tråd om Gamereactors fantastiske evne til at spille Xbox Live på spil der slet ikke understøttede Live, vil jeg lige kommentere GR's seneste genistreg.
Der er ingen tvivl om at GR fik berettiget høvl for sin anmeldelse af Tiger Woods 2005, bl.a. også på deres eget site. Det har så åbenbart fået sitet til at gå i den helt anden retning i sine anmeldelser.Se hele indlægget
Da jeg startede den sidste tråd om Gamereactors fantastiske evne til at spille Xbox Live på spil der slet ikke understøttede Live, vil jeg lige kommentere GR's seneste genistreg.
Der er ingen tvivl om at GR fik berettiget høvl for sin anmeldelse af Tiger Woods 2005, bl.a. også på deres eget site. Det har så åbenbart fået sitet til at gå i den helt anden retning i sine anmeldelser.
I anmeldelsen af Outrun 2 er der nemlig ikke nævnt 1 ord om Xbox Live. Intet, nada, niks??? Ikke engang i faktaboxen. Og hvorfor pokker ikke? Fede multiplayermuligheder og mulighed for at køre mod ghost-biler. Live-delen er da absolut en af de fede plusser ved spillet.
Årsagen er sikkert, at GR har fået den samme lamme preview-kopi som resten af pressen, som ikke understøtter LIVE og derfor ikke har turde skrive om det uden at have prøvet det, for at undgå blamagen fra sidst. Men var det så ikke på sin plads enten at gøre opmærksom på det, eller redigere sin anmeldelse, når nu spillet er udkommet og man kan prøve Live?
Prøv iøvrigt at læse anmeldelsen. Jeg synes den i den grad er præget af tillægsord og superlativer og næsten uden spilfacts og eksempler fra spillet. Jeg kan godt tvivle på om det overhovedet har været i maskinen.....
Synes det er for tyndt igen.....
GR anmeldelse |