Okotta | Skrevet 22/10-04 14:02 | Det kan da aldrig være en undskyldning for ikke at skrive om online delen, endsige alle spillets andre facetter. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
Crishake | Skrevet 22/10-04 14:15 | Måske fordi de ikke har prøvet spillet, og derfor ikke tør sige noget om en online del... Tror godt de kan huske sidste gang ;D (bare en teori) |
|
Sumez | Skrevet 22/10-04 14:19 | Okotta>
Det kan da aldrig være en undskyldning for ikke at skrive om online delen
Hvem skulle de spille mod? :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Okotta | Skrevet 22/10-04 14:31 | Alle de andre som har fået anmelderkopier og/eller har fået spillet før tid. Du tror vel ikke på at det danske GR er de eneste i *hele* verden, som har fået NFS: U 2 til anmeldelse?
For det ER vel en rigtig anmelderkopi GR har fået, og ikke endnu en tidlig beta udgave(?) | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
|
Chrono | Skrevet 22/10-04 15:21 | Kan du ikke linke til anmeldelsen? Jeg er som sædvanligt en tåbe til at finde rundt på deres side, så jeg kan ikke finde den :/ | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Beano | Skrevet 22/10-04 15:26, rettet 22/10-04 15:34 | Jeg tror han mente forsiden på bladet ikke deres site :) |
|
Chrono | Skrevet 22/10-04 15:29 | Ahh :) | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Okotta | Skrevet 22/10-04 15:31 | Jeps - det er forsiden af selve bladet. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|