|
Zzap! | Skrevet 30/09-04 20:26 | Er der overhovedet nogen der kender Psychonauts?
Slet ingen kommentarer, som f.eks "juhu!!" eller "p*s"? | Born to kill space
|
|
Fox McCloud | Skrevet 30/09-04 21:06, rettet 30/09-04 21:08 | Tja, jeg har en Xbox, så dybest set kunne jeg jo være ligeglad om det forblev eksklusivt eller ej, men egentlig er jeg da bare glad for, at Tim Schafer's seneste kreation når det bredest mulige publikum. Det kan da kun være gavnligt for industrien, at en skæv, innovativ (og vellykket, forhåbentlig) titel som denne får kommerciel succes.
I en sidebemærkning må jeg da sige, at du har en ret snæver smag, hvis du virkelig ikke kan finde andre spil end Halo 2 at misunde Xbox-ejere :) | (...)
|
|
jaes | Skrevet 30/09-04 21:13, rettet 30/09-04 21:13 | Selvfølgelig er det fedt =)
Hvad har han egentlig lavet siden Grim Fandango? |
|
|
Zzap! | Skrevet 30/09-04 22:38, rettet 30/09-04 22:39 | jaes>
Selvfølgelig er det fedt =)
Hvad har han egentlig lavet siden Grim Fandango?
Intet, og egentlig er jeg heller ikke den store Grim Fandango eller Full Throttle Fan, det er de titler han har været med på før, der sætter mine forventninger op. Dét og så selvfølgelig det vi har set og hørt om spillet indtil videre.
Man kan mene om TS hvad man vil, men man kan ikke tage fra ham, at han er en forbandet talentfuld komedie scriptwriter. Tag bare et kig på Double Fines side: www.doublefine.com , specielt "nyheds" siden har fået mere end et smil frem hos mig mange gange. | Born to kill space
|
|
Sumez | Skrevet 01/10-04 08:29 | Nå, der røg den eneste gode grund til at jeg anskaffede mig en Xbox. :)
Zzap!>
egentlig er jeg heller ikke den store Grim Fandango eller Full Throttle Fan, det er de titler han har været med på før, der sætter mine forventninger op
Tim Schafer er spilindustriens morsomme mand. Uden ham ville LucasArts ikke have haft succes med Monkey Island, Day of the Tentacle, eller nogen af deres andre morsomme spil. (Sam & Max falder så udenfor, og det kan tydeligt mærkes på spillet) Tim Schafer er den absolut eneste grund til at Curse of Monkey Island blev så godt som det er. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 01/10-04 09:06, rettet 01/10-04 09:11 | Men han er altså krediteret i spillets manual og rulletekster. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sumez | Skrevet 01/10-04 09:11 | Here we go: "Additional Design" -> http://www.mobygames.com/game/credits/gameId,547/
Jeg er temmelig overbevist om at hans humor har haft pænt stor indflydelse på spillet. Det kan tydeligt mærkes på resultatet. Både Ahern og Ackley har jo arbejdet sammen med ham på de tidligere MI-spil (som grafiker og programmør), så mon ikke han har været temmelig involveret. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Zzap! | Skrevet 01/10-04 21:48 | Fox McCloud>I en sidebemærkning må jeg da sige, at du har en ret snæver smag, hvis du virkelig ikke kan finde andre spil end Halo 2 at misunde Xbox-ejere :)
Jeg skrev "kommende" spil (ikke fordi det ændrer så meget).
Kan du komme i tanke om andre?
Efter Halo 2 tror jeg, at microsoft vil drosle xbox ned og begynde at hype xenon. | Born to kill space
|
|
Sumez | Skrevet 01/10-04 22:13 | Mit bedste bud er umiddelbart Steel Batallion pga. dets unikhed. Morrowind findes jo i en vistnok mindst ligeså god PC-version. Fable kunne måske være et godt bud, men jeg er ikke selv så ivrig efter at få fat i det.
Nej, Psychonauts har lige fra Xbox'ens start været min primære grund til at anskaffe mig kassen. I hvert fald hvad angår spil. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
jaes | Skrevet 06/10-04 14:12, rettet 06/10-04 16:05 | Der er en masse nye filmklip og et interview med the man himself på GameSpot. Bortset fra at man får indtrykket af, at det gameplaymæssigt ligner et standard platformspil lidt for meget, virker det lækkert. Jeg har i hvertfald allerede smågrinet et par gange :)
Film fra Xbox-udgaven. |
|
|