MrCase | Skrevet 24/04-03 16:06, rettet 24/04-03 16:06 | ...Jeg kunne slet ikke finde jer. Jeg har i alt min uvidenhed fjollet rundt på konsolforum.com og gamereactor efter at konsolforum døde. Men de var altså ikke så sjove at lege med derovre...
Rart at være tilbage!
(Lækkert design!) | Have you considered sucking less?
|
|
KTC | Skrevet 24/04-03 16:12 | Velkommen til det rigtige sted så :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Amby | Skrevet 24/04-03 16:53 | Ah... I see you took the red pill Mr Case.. :) | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 24/04-03 17:51 | Så er det vist lige før vi kun mangler snake_man? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
|
majjoha | Skrevet 24/04-03 19:58 | Ja jeg kunne jo heller ikke finde jer og var på konsolforum.com i et stykke tid men tog herover i stedet for da jeg er vant til at trives med rigtige Gamere ; ) |
|
Anders_Jensen | Skrevet 24/04-03 20:07 | og så Sonic.dk | Sælg mig en Xbox =)
|
|
Moby | Skrevet 24/04-03 20:31 | Og mig! Men nå nej, det er der vel ingen der tager sig af? Godt nok var jeg blandt de først oprettet, men jeg har ikke været særlig aktiv. Nogen af jer der har lagt mærke til det? (Hvor mon Moby er henne? Anybody?) |
|
Solaeg | Skrevet 24/04-03 21:23 | Moby? Hvem?
Nåeeeeh... Nej, aner ikke hvem du snakker om! |
|
|
Naiera | Skrevet 24/04-03 21:38 | Han ER registreret... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 24/04-03 22:17 | RJK >
*host* Koenigs *host*
Koenigs den gamle svinger, har vi ikke hørt noget fra længe..... Hørte han(FBIknifefighter) blev bannet fra Gamereactor ligesom en hær af andre derinde....
Men er han ikke Bede X? | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
MrCase | Skrevet 25/04-03 09:10 | ...snif...
MrCase bliver lidt sentimetal.... I Love You Guys!
Det føles godt at være tilbage...
RJK: Nu har jeg fået en projector der har vga-input og ikke component, så nu er det en vga-output ting det handler om :) ...og den kan man jo bare købe på linksag :) | Have you considered sucking less?
|
|