Darklynoon | Skrevet 22/09-04 21:40 | efter nummeret flammer ligger der nogle forskellige små korte rap nummer af is og pilfinger, der er bla et kort rap hvor isbjerg møder mario. | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Chrono | Skrevet 23/09-04 07:28 | Øhm... hvad? | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
yokanabster | Skrevet 27/09-04 21:46 | Hvad var konklusionen? | soon the world will be one big computer
|
|
Darklynoon | Skrevet 27/09-04 21:50 | ingen ved hvad jeg snakker om, der er ingen som hører dansk hiphop herinde eller ihverfald har ingen vist interesse for isbjerg og pilfingers album.
så er der vist ikke mere at sige om dette indlæg | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
Sumez | Skrevet 28/09-04 11:24 | Hvis du nu havde startet med at skrive at du snakker om et album med hiphop, og at "isbjerg" ikke er en stor klump frossen vand ude i havet, ville dit første indlæg nok have givet mere mening. :)
Hvad har det hele med Mario at gøre? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Darklynoon | Skrevet 29/09-04 23:50, rettet 29/09-04 23:51 | Core>
Isbjerg ?
Isbjerg-Beskyt-din-nakke-Rockers-By-Choice-flød-for-drop-død-Isbjerg ?
Findes han endnu ?
det gør han, evt check www.fuldpensum.dk
jeg kan dog ikke komme ind på linket i øjeblikket | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Darklynoon | Skrevet 29/09-04 23:53, rettet 30/09-04 21:07 | det at pilfinger i dette korte rap, træder ind i et 2d univers og møder mario da han har brug for hjælp for at redde prinsessen, siden luigi ikke kan assistere ham denne gang
rettet rappers navn | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
Zøvnig | Skrevet 30/09-04 00:56 | Jo jeg høre skam rap: Kender også Isbjerg og Pilfinger :) Oppe i Pilfingers studie står der skam også en god gammel NES + en N64 :) Indspillede på et tidspunkt nogen numre i hans studie med min gamle gruppe. Havde den vildeste optur over hans også var Nintendo fan hehe.
Har dog ikke lige hørt det nummer du snakker om. Hmm måske på tide jeg liiige får lavet et par tlf opkald *GG*
Hygge der´.. og rart at høre der er andre herinde med god smag :D | Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
|
|
Darklynoon | Skrevet 30/09-04 01:11, rettet 30/09-04 01:14 | jeg sad i femmar´s studie og hørte snigmorder nummeret og mobilitis for et godt tid siden, og håbede på at de ville udgive dem så jeg også kunne få fingere i dem.
så måtte casper spezz gerne snart udgive sit album(fortæl mig lige hvis det er sket)
nummeret kommer efter sidste nr er slut, så er 7-9 mins stilhed så kommer der små korte nr, hvor 2 mininr er marioraptingen | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
MajorP | Skrevet 30/09-04 14:18 | Darklynoon>
ingen ved hvad jeg snakker om, der er ingen som hører dansk hiphop herinde eller ihverfald har ingen vist interesse for isbjerg og pilfingers album.
Jeg hører da (dansk) hiphop? - Og synes at Fuld Pensum var rimelig kedeligt, da jeg så dem til Århus Took It. Så jeg har ingen lyst til at opsøge mere end højst nødvendigt fra dem af. | Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
|
|
|
|
Dizzy | Skrevet 01/10-04 19:42 | er det ikke essensen i Hip-hop ;)
(dette var en joke please dont flame me) | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|