Juggernaut | Skrevet 22/09-04 17:45 | Jeg skal til at sælge lidt på Ebay, men når jeg logger på, kommer der følgende advarselsboks:
----
Du er ved at blive omdirigeret til en forbindelse, der ikke er sikker. De oplysninger, du er i gang med at sende til det aktuelle websted, kan blive sendt videre til et ikke-sikkert websted. Vil du fortsætte?
----
Selvfølgelig vil jeg fortsætte, men jeg kan blive ved med at trykke "ja" 100
gange uden at komme videre...Har i nogle fornuftige råd? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
tas | Skrevet 22/09-04 17:51 | Prøvet en anden browser?
Selv bruger jeg Opera, og hvis jeg har problemer med en side plejer jeg at bruge Internet Explorer eller Firefox, hvor det så ofte virker i stedet.
Så prøv eksempelvis en anden browser, eller tjek hvad "sikkerheds niveauet" er indstillet til i din nuværende, og prøv at ændre på det. | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Juggernaut | Skrevet 22/09-04 18:08 | Problemet er at jeg HAR været inde på siden før, og nu kan jeg pludselig ikke. Jeg har prøvet med IE6.0 og MyIE2. Nu prøver jeg med Opera. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Juggernaut | Skrevet 22/09-04 18:18 | Ja Opera virker så heller ikke. Den prøver at komme igennem men uden held. Dog kommer den irriterende dialogboks ikke op. Men det hele virker lidt underligt. Jeg kan sagtens logge på og checke min watch-list, men når jeg vil sælge, skal jeg først logge alm på for derefter at oprette en "seller's Account". Men da jeg er registreret i forvejen burde dette vel ikke være nødvendigt? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Darken | Skrevet 22/09-04 18:19 | i IE, har du prøvet under:
Tools->Internet Options->Advanced
at slå disse her fra?:
"warn if changing between secure and not secure mode"
"warn if forms submittal is being redirected" | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
Darken | Skrevet 22/09-04 18:33 | så ved jeg det ikke, den første burde kunne klare det =( | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Chrono | Skrevet 22/09-04 18:39 | Kan du ikke bare skrue helt ned for alt sikkerhed i IE? Det plejer jeg at gøre midlertidigt når jeg skal ind på en side som driller (og som jeg stoler på ikke gør noget ondt ved mig imens). | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
Wehner | Skrevet 22/09-04 19:10 | I situationer som denne, hvor al logik fejler, plejer jeg at slette alle cookies og slette temporary internet files, for derefter at genstarte computeren. Det virker faktisk i visse tilfælde. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
ReinholdJJ | Skrevet 22/09-04 19:27, rettet 22/09-04 20:36 | hva med Mozilla Firefox? | "If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
|
|
Juggernaut | Skrevet 22/09-04 21:49 | Nu tror jeg at jeg fandt svaret:
I understand that you're receiving the following message:
You are about to be redirected to a connection that is not secure. The
information you are sending to the current site might be retransmitted
to a nonsecure site.
In order to stop receiving this message, you would need to submit your
credit card information on file. Once you've submitted your credit card
information, you would no longer receive the message.
The quickest and easiest way to submit your credit card information to
your account is to use our secure server. When entering this
information, make sure that you have checked the box, "I would like to
use this credit card to pay seller fees" before submitting the online
form.
You can reach this page from our Navigation Bar by following the steps
below: 1. Select the "site map" on the Navigation Bar located at the top of most eBay pages.
2. Select "Place or update my credit card on file with eBay" located in
the "Services" section under "Seller Accounts."
3. Enter the information on our secure form, and click "submit."
I hope I was able to help you in this matter and thank you for your
patience and understanding regarding this issue.
With best regards,
Patrick S. K.
eBay Billing Support
Når så jeg endelig logger på, kommer denne besked: "Based on your activity this week, you have reached one or more limits on selling activity."
Sikkert pga at de skal verificere min konto. Men nu er jeg da inde...Hvilket mareridt. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|