X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Double dragon 1

Svar
DanerenDanerenSkrevet 20/09-04 18:27 
Er der nogen der ved hvordan det kan være at man kun kan spille 1-player i NES-versionen af Double dragon 1, når man kan spille 2-Player i Sega master system-versionen?

På forhånd tak :)
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
RJKRJKSkrevet 20/09-04 18:36 
Fordi NES-udgaven er en elendig konvertering? ;)

(Golden Axe til SMS har samme problem...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DanerenDanerenSkrevet 20/09-04 18:50 
hæhæ ok :) Tak for svaret
RJKRJKSkrevet 20/09-04 18:57 
Det var generelt relativt normalt at multiplayerarcadespil blev til singleplayerspil på 8-bit maskinerne pga. tekniske begrænsninger.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DanerenDanerenSkrevet 20/09-04 19:23 
ok :) Jeg ved ikke ret meget om sådan noget, men så er det da meget rart at der er folk herinde man kan spørge
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 00:01 
Det samme skete med Final Fight til SNES endda. Det var grund nok til, at jeg ikke købte spilet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 21/09-04 08:38 
Der var dog ikke tale om en teknisk begrænsning, men huller i hovedet på spildesignerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 09:02 
Ja. Det gjorde det endnu værre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 21/09-04 11:17 
Ja jeg har heller ikke nogensinde synes at final fight serierne på snes var noget særligt!!!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig