|
SøgAArd | Skrevet 23/04-03 22:19, rettet 23/04-03 22:23 | OMFG! Glæder mig da helt vildt :) RL var jo for fedt!
EDIT: YES, splitscreen! | Home is where the hardware is..
|
|
tas | Skrevet 23/04-03 22:22 | Ja det ser godt ud.
At der kommer Co-op glæder jeg mig i hvert fald til! :) | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Konsolkongen | Skrevet 23/04-03 22:43, rettet 23/04-03 22:44 | NOOO!!! linket virker ikke :(
EDIT: nå... nu virker det ;) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
jaes | Skrevet 23/04-03 22:45, rettet 23/04-03 22:46 | Jo, sitet er bare utroligt langsomt her til aften...
Og for pokker, hvor det spil ser godt ud :D
EDIT: Du kom først :) |
|
|
Playkid | Skrevet 23/04-03 23:07 | Starwars spil er fede!
Jeg er utroligt glad for man har puttet 2 playermode ind i spillet.
Og så ser det jo ikke engang ud som om det er deathmatch:) | Spiller nu: Halo 3
|
|
Konsolkongen | Skrevet 23/04-03 23:18 | Nu fik jeg set dem! Det ligner at de har taget nogen af banerne fra II'eren og fornyet dem. Men ellers ser det lovende ud! | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
RaGe | Skrevet 24/04-03 00:03 | w00t! Det ser simpelthen for vildt ud! Forresten ret fedt, at man får mulighed at bevæge sig til fods i spillet nu. | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 24/04-03 09:52, rettet 24/04-03 09:53 | Som der står, samler de en helt masse StarWars guf i dette spil!
EDIT: "Rebel Strike delivers more Star Wars thrills and Force-powered flashbacks than you can possibly imagine" | Home is where the hardware is..
|
|
Sumez | Skrevet 24/04-03 11:52 | Rogue Squadron var genialt. Rogue Leader var genialt, men tilføjede stort set intet nyt. Kan det tredje spil i serien stadig imponere? Jeg er ikke engang sikker på om jeg overhovedet skal have det, når nu jeg har forgængerne. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
SøgAArd | Skrevet 24/04-03 13:52 | øhh..
Splitscreen
Man skal ikke kun flyve! | Home is where the hardware is..
|
|
Sumez | Skrevet 24/04-03 14:16 | Jaeh, men så vidt jeg kan se er det kun en udvikling af de gamle spil (hvilket selvfølgelig ikke er helt skidt) og på den måde ikke et helt nyt kapitel i serien.
Men jeg ender da nok med at købe det brugt.
Spørgsmålet er også om ikke-flyve-banerne bliver noget værd. Tænk Shadows of the Empire (der dog ikke var udviklet af Factor 5) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
SøgAArd | Skrevet 24/04-03 14:19 | Lad os nu vente og se :)
Ser nu fedt ud, man hænger under en ATST.. | Home is where the hardware is..
|
|
tas | Skrevet 24/04-03 14:20 | Jeg frygter lidt for de baner, hvor man skal løbe rundt.
Specielt her tænker jeg på Starwars: Clone Wars, som også havde et par dele med til fods. Det funkede keine.
Men ok, hvis de får lavet det ordentlig, skal det nok blive godt - jeg ville dog ikke have noget i mod ren flyve baner only :p | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
|
tas | Skrevet 24/04-03 16:06 | Ja ok, det ser jeg frem til.
Hvis det er lavet godt, bliver det helt klart fedt! | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|