Tweel | Skrevet 13/09-04 17:41 | Min Saturn ophørte med at virke for et par timer siden. Jeg sad og spillede på den, og ville skifte spil. Slukkede konsollen, satte det nye spil i og tændte: Sort skærm. Der er lys i power ledden, og TV'et reagerer som om der er et signal, men der er sort skærm, og sætter jeg en cd i så spinner den ikke rundt. Er der nogen der har en anelse om hvad der kan være sket, og hvad der evt. kan gøres? Jeg er ved at blive meget nervøs... | "The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
|
|
RJK | Skrevet 13/09-04 17:42, rettet 13/09-04 17:51 | Kører du RGB eller composite?
EDIT: Forklaring: Det kunne være +12V der er gået på din strømforsyning. I så fald kan cd-drevet ikke køre og der sendes ikke RGB-aktiveringssignal ud af AV-kablet. Skifter du til composite skulle du således få billede på. Men det er måske et longshot... | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Tweel | Skrevet 13/09-04 17:54 | Jeg benytter A/V Out udgangen, med et SCART stik i enden. Hvis jeg skal skifte til en anden type kabel, hvor kan jeg så finde det? | "The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
|
|
|
Tweel | Skrevet 13/09-04 18:39 | Hmm, tror det er et RGB kabel, der er i hvert fald ikke de der phonostik (som på de nyere konsoller) nogen steder. | "The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
|
|
3of19 | Skrevet 13/09-04 20:07 | Det kabel der følger med Saturn har både composite og RGB i scartstikket.
Hvis man manuelt skifter til AV kanalen burde man stadig kunne se et billede, bare i composite. |
|