Køb af bærbar - ...hjælp?
| Reply |
Wired Nicky | Skrevet 06/09-04 16:21, rettet 06/09-04 16:56 | Ja, jeg må indrømme at tiden nok er ved at være inde til at jeg også springer på notebook-bølgen, og i den forbindelse har jeg fundet frem til den her. Det skal stort bare brugs på studiet (altså Office, Internet via "netstik" på Uni osv). Jeg er udmærket klar over at den nok ikke trækker Doom 3, men det gør ikke så meget. Celeron® M cpu’en bliver den vel ikke ringere af?
Men kort sagt – kan i sige godt for den?
Edit - Doh!
Her! | Lunch is for wimps.
|
|
dchang | Skrevet 06/09-04 16:26 | Hvilken? | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Naiera | Skrevet 06/09-04 17:23 | To nøgleord er hvad du har brug for: Centrino og forsikring.
Prøv at finde nogle af de adskillige andre "Hjælp, jeg skal have bærbar"-emner. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Clair Obscur: Expeditio...
|
|
Wired Nicky | Skrevet 07/09-04 16:39 | Ja, jeg er godt klar over at lignende spørgsmål tidligere er blevet stillet, men jeg spurgt til en vurdering en specifik bærbar.
Men tusind tak for svaret. | Lunch is for wimps.
|
|
dynamitedavo | Skrevet 07/09-04 17:06, rettet 07/09-04 17:08 | han skærer det jo netop ud i pap, at det udelukkende et til studiebrug!
den computer du linker til ser ganske fornuftig ud. eneste problem er måske batterilevetiden, hvilket en celeron-processor ikke ligefrem hjælper på, men hvis du har en stikkontakt i nærheden er det jo stort set ligegyldigt.
/dd | Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
|
|
Wired Nicky | Skrevet 07/09-04 17:17 | Tja, nu har jeg altså lige bestilt HP'en, så må vi se hvordan det går. Skal nok meld tilbage hvis den springer i luften... | Lunch is for wimps.
|
|
tas | Skrevet 07/09-04 17:27, rettet 07/09-04 17:30 | Celeron-Mobile har da ikke Speedstep så vidt jeg husker.
Jeg vil anbefale dig at kigge efter en AMD XP-Mobile hvis den skal være billig. Dem kan du finde til ca. samme pris som Celerons. Centrino er desværre lidt dyre.
**EDIT: Havde ikke lige set du havde bestilt den :) | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|