Solaeg | Skrevet 31/08-04 20:22 | Hej!
Jeg skal have installeret en ny pc, men når jeg prøver at starte den viser skærmen kun, som den plejer, når pc'en ikke er tændt. Pc'en siger biip tre gange i træk og så en pause på ca. otte sek.
Nogen, som ved, hvordan det kan ordnes? |
|
Dizzy | Skrevet 31/08-04 20:30 | kan være en ramfejl. Tjek din bios/bundkort manual. er burde være en liste med beepkoder
Du kan evt finde hjælp her | Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
|
|
|
nuller | Skrevet 31/08-04 21:47 | det er muligt at grafikkortet der er løs, så åben pcén og tag det ud og sæt det på plads igen, (det er milimeter vi snakker om) | Nu med Xbox 360
|
|
Sonic | Skrevet 31/08-04 21:55 | Det er nok en ramfejl, enten er din ram defekt, eller sidder den ikke ordentligt i soklen... check it out :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Solaeg | Skrevet 31/08-04 22:10 | Jeg prøvede hurtigt at åbne pc,en, men i morgen kigger jeg lidt nærmere på det, og jeg ser lige efter, om det hele sidder korrekt. |
|
nuller | Skrevet 31/08-04 22:20 | Husk at tage grafik kortet UD, da det godt kan se ud som om det sidder fint.
og det samme gælder også for ram én | Nu med Xbox 360
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 05/09-04 19:54 | Mener at kunne huske at jeg havde samme problem engang. Tror hvis nok at det var mit grafik-kort der ikke var kommet ordentligt ned i agp-porten!
Det kan nemt ske, hvis bundkortet sidder lidt "skævt".
Prøv at se om det ikke løser problemet! | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Solaeg | Skrevet 05/09-04 21:56 | Damn, det må I sgu undskylde. Jeg glemte lige, at sige, at det længe er ordnet. Det var ramblokken, som ikke sad ordentligt i. |
|