maurice | Skrevet 17/08-04 00:38 | Har lige købt en dreamcast hos hr. Wagner og vil høre om der er nogen der har tips til gode games på dc'en! hvilke skal jeg købe osv.
Får Sega rally 2 med til den, men er mest til party games (flere spillere samtidig)og adventure og aner ikke hvad der findes.
4 år siden jeg ejede en dc, så glæder mig til at se en igen.... *overhappily smiley*
ps. nogen der også ved om Shenmue 2 findes på engelsk??
mau |
|
Jmog | Skrevet 17/08-04 01:08 | Samba De Amigo er jo oplagt, når du siger party games. Det kan dog godt blive lidt pebret for maracas. Omkring 800-1000 hvis de skal være originale. Har dog hørt om folk med uoriginale som var tilfredse.
Powerstone-spillene er også gode og har du ikke PS2 eller Gamecube, så skal du i hvert fald have Rez til DC'en.
Skies of Arcadia skulle efter sigende være dårligere i de konverterede udgivelser, så det oprindelige DC spil kan anbefales. |
|
Le Roof | Skrevet 17/08-04 01:36, rettet 17/08-04 10:01 | maurice>
ps. nogen der også ved om Shenmue 2 findes på engelsk??
Det findes på PAL som er den eneste engelske udgave (engelsk tekst, japansk tale). Det kom kun til Xbox'en i USA... | To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
|
|
|
KTC | Skrevet 17/08-04 11:00 | Det der bidrog så ikke synderligt til diskussionen, Sumez :/
Jeg elsker selv at spille Virtua Tennis, Jet Set Radio, Chu Chu Rocket, Super Puzzle Fighter 2 og Zero Gunner 2 på min DC. Men der er selvfølgelig mange flere fede spil til maskinen. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Denver | Skrevet 17/08-04 11:17, rettet 17/08-04 11:18 | Det klart bedste flerplayerspil til dreamcast er efter min mening virtua tennis 2. |
|
|
|
neros | Skrevet 17/08-04 12:57 | Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!
Der er også mange gode sportsspil! NBA 2k2, NFL 2k2, NHL 2k2 og 90 minutes et fodboldspil.
Akuriga som ligner lidt en efterfølger til Rediant Silvergun. Mega fedt spil!! Propellerarena, Daytona 2001, Test Drive Le mans, Metropolis Street Racer og så synes jeg faktisk også at Ready to Rumble spillende er ganske glimrende!! Men man kan jo blive ved! | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 17/08-04 13:46 | Ikaruga - Sorry! | Bashful Neophyte
|
|
|
Denver | Skrevet 17/08-04 14:40 | dRxL>
I så tilfælde er det jo forunderligt at vi er nogle der mener at 1'eren er langt bedre og mere afbalancert ;-)
Jeg synes personligt at 2´eren er lettere at gå til mht. styringen og det at ramme bolden rigtigt. Det er grunden til at jeg synes det er det bedste til multiplayer. |
|
maurice | Skrevet 17/08-04 14:43 | Nerosretro>
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!
Lyder godt, dvs. at de taler engelsk i spillet?
TIl alle de andre besvarelser, THANKS A LOT!!!!! Sgu pænt af jer at gide skrive nogle spil ned som jeg kunne få brug for. :) kudos
Det lyder som nogle gode spil allesammen, så nu skal der købes løs! Sonic, der jo er maskinens maskot, bliver jeg nok nødt til at eje, selvom det nok mest er to'eren der indeholder bedste multiplayerdel! :)
Fandt en side om dreamcastspil her: IGN der er mange reviews og billeder. hvis folk kender til flere må i da gerne grifle et par stykker ned...
tak igen
mau
DC reviews |
|
Sumez | Skrevet 17/08-04 14:48, rettet 17/08-04 19:03 | De taler engelsk i Xbox-udgaven af Shenmue 2.
I Dreamcast-udgaven taler de gudskelov japansk!
De engelske stemmer er FORFÆRDELIGE. Med mindre du er helt vild efter engelske stemmer, vil du nok foretrække Dreamcast-udgaven med japanske stemmer.
Der er vist ikke multiplayer i nogle af Sonic-spillene til Dreamcast. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
|
maurice | Skrevet 17/08-04 17:06 | Le Roof>
Nerosretro>
Shenmue 2 findes på engelsk jeg har det!!
maurice>
Lyder godt, dvs. at de taler engelsk i spillet?
Det var dog utroligt som jeg føler mig ignoreret idag...
Sry Le Roof, den overså jeg..... men japansk tale og engelsk tekst er også fint for mig! Det var vidst også noget med at Shenmue 1 var forfærdelig dårlig på engelsk alligevel!! |
|
Sumez | Skrevet 17/08-04 19:01 | Skuespillet er i hvert fald helt til rotterne. Det er det så vidt jeg hører også i Xbox-udgaven af 2'eren. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
maurice | Skrevet 18/08-04 20:50 | Sumez>
Skuespillet er i hvert fald helt til rotterne. Det er det så vidt jeg hører også i Xbox-udgaven af 2'eren.
Ja for filen, jeg var ude hos en kammerat og se shenmue 2 på engelsk...... ydrk!!!
Har lige erhvervet det på japansk med engelsk tekst og det er fileme nice!!! lige så flot på dc som xbox synes jeg...... bedre farver på dc, men selvfølgelig har boxen en fordel med textures!! |
|
Naiera | Skrevet 18/08-04 21:32 | Og gigantisk og ulideligt slowdown på DC... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
|