ReinholdJJ | Skrevet 13/08-04 16:28, rettet 13/08-04 16:29 | De sælger Doom 3 i El-giganten til 249,-
var selv inde i dag og købe 2 stk...
Max. 3 stk. pr. kunde
Tilbudet er kun gældende til og med lørdag d. 14 august 2004
Link... | "If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
|
|
King Chaos | Skrevet 13/08-04 16:58 | Det er selvfølgelig fedt for forbrugerene, men jeg fatter ikke at spillet skal så langt ned i pris. Nu kan jeg selvfølgelig ikke røbe hvad vores eller andres indkøbs-pris er, men 249 ligger laaaangt under hvad PanVisions liste-pris er. Deres vejledende udsalgs-pris er over 400 kr! For detail-handlen er det ret kvælende, især for mindre butikker og kæder. Jeg er sgu med på at der skal være konkurrence på priserne (de store kæder har jo li'som heller ikke andet at byde ind med), men hvis de havde valgt 299,- eller 329,- havde de da stadig ligget lavt. 249,- er absurd... men som jeg startede med at sige: det er selvfølgelig godt for forbrugerne. |
|
Pieyanthikos | Skrevet 13/08-04 17:05 | Ærgerligt jeg ikke har flere penge :( Har ellers fundet ud af at min PC godt kunne trække det, men jeg må vente. Håber tilbuddet varer en godt stykke tid. |
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 13/08-04 19:48 | Siden manden skriver "var selv inde i dag" så er det nok forretningen han snakker om. |
|
ReinholdJJ | Skrevet 13/08-04 20:47 | Yep var selv inde og hente det! :D | "If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
|
|
Hyakotake | Skrevet 14/08-04 01:09 | Max. 3 per kunde? Er loven om max-begrænsning stadig gældende, dvs. at man ikke skal overholde den, da det er ulovligt at sætte max på, dvs. at man principielt kunne have købt 30 hvis man ville? |
|
|
Playkid | Skrevet 14/08-04 01:16 | Tja, jeg har bestilt mit på gameplay, så selvom jeg måske ikke har sparet noget, føler jeg mig alligevel ikke helt snydt. | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
tas | Skrevet 14/08-04 11:18 | Hyakotake>
Max. 3 per kunde? Er loven om max-begrænsning stadig gældende, dvs. at man ikke skal overholde den, da det er ulovligt at sætte max på, dvs. at man principielt kunne have købt 30 hvis man ville?
Ellers kan de jo altid sætte "ved køb over 3 stks. bliver prisen xxx". | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
ReinholdJJ | Skrevet 14/08-04 12:02 | Rart at høre der er andre der bliver glade over tilbudet.. :) men husk det er sidste dag i dag! :( | "If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
|
|
enfen | Skrevet 14/08-04 12:16 | Jeg er selv lige ved at bestille. Får ikke selv tid til at tage derind, men køber over nettet i stedet. Det koster 15,- ekstra. | What is the Matrix?
|
|