Okotta | Skrevet 30/07-04 11:52, rettet 30/07-04 12:00 | Er der nogen som har købt denne Trance Vibrator fra Play Asia, og kan I be- eller afkræfte, om den gav jer en bedre oplevelse i Rez?
Trance Vibrator | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
|
Juggernaut | Skrevet 30/07-04 12:40 | Jeg købte den og ja, der fulgte servietter med. Om den er pengene værd er et godt spørgsmål. Man skal have den "imellem" benene eller også i en lomme hvis man har en sådan i sin trøje eller buks. Den giver nogle ret heftige vibrationer og jeg er sikker på at det bliver en helt speciel oplevelse med anlægget på fuld styrke, Rez på storskærmen og denne lille fætter i nærheden. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
|
|
TK | Skrevet 31/07-04 12:31 | LOOOL et plat "REDSKAB" til sine spil man....de fleste af ejeren er sikkert piger som bruger den til alt for meget andet!!!
Det næste blir at du får en vibrerende pikachu som får telt på hver gang man støder ind i en HUN-KØNS pokemon i et eller andet pokemon spil..og vibrere som bar faaen man!!! plat!!! |
|
Juggernaut | Skrevet 31/07-04 12:39 | ThomasS>
LOOOL et plat "REDSKAB" til sine spil man....de fleste af ejeren er sikkert piger som bruger den til alt for meget andet!!!
Det næste blir at du får en vibrerende pikachu som får telt på hver gang man støder ind i en HUN-KØNS pokemon i et eller andet pokemon spil..og vibrere som bar faaen man!!! plat!!!
Man kunne snildt forestille sig at du overhovedet ikke aner hvad Rez er. Hvis du gør, kan jeg ikke rigtigt forstå dit argument. Hvis der da er noget..... Ikke desto mindre kan jeg fortælle dig at det drejer sig om en forrygende oplevelse. Ikke noget man får ved at læse dit indlæg :/ | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Sumez | Skrevet 31/07-04 12:46 | Thomas har nu en reel pointe, og det var sådan set også det jeg hentød til.
Vi har vel diskuteret den berømte GameGirl-artikel? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 31/07-04 12:55 | RJK>
Hmm... Jeg fik vist aldrig fremvist min Vibrator Vest til et konsoltræf...
Den vil vi meget gerne se. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Lingobar | Skrevet 31/07-04 14:44 | ThomasS>
LOOOL et plat "REDSKAB"
Laughing out out out loud? Flot mester. :P | Dine dage er salte...
|
|
|
TK | Skrevet 31/07-04 15:20 | hehe køb spillet, og "vibratoren" BRUGT :p....bvadr !:D
(Hvorfor skal vibratoren da oss li ligges imellem benern´?)
Tænker på de billeder hvor den gør det... |
|
ThunderBitch | Skrevet 31/07-04 20:16 | he he... jeg kan slet ikke komme mig over den anmeldelse! HE HE...
Det spil skal jeg da prøve! | By the power of Grayskull!
|
|
fearless popc... | Skrevet 31/07-04 21:06 | Den må være god, siden der har fået 5/5 stjerner. | just plug it in.
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 01/08-04 14:49 | Så kan man da tale om forSPIL... |
|
ThunderBitch | Skrevet 01/08-04 19:30 | i want one!! :( | By the power of Grayskull!
|
|