Castlevania: Harmony of Dissonance
Reply |
RaGe | Skrevet 16/04-03 22:46, rettet 16/04-03 22:47 | Er der nogle der har spillet herinde fra og hvis ja, hvad synes i om det? | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
Okotta | Skrevet 16/04-03 23:21 | Det er et rigtigt godt spil.
Faktisk er det så godt, at Zelda må vige pladsen i min GBA SP, i øjeblikket.
Kan sagtens anbefale at man køber det.
Grafikken er iøvrigt noget af det pæneste jeg har set, på en GBA; Der er nogle imponerende effekter og boss'es i det spil. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
RaGe | Skrevet 16/04-03 23:47 | Har også selv spillet, men den lyd driver mig til vanvid! Gameplaymæssigt har det selvfølgelig den høje standard som kendt fra det første spil til GBA. | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
Okotta | Skrevet 16/04-03 23:50 | Hvad er der gal med lyden!?
Både lydeffekter og musikken er fremragende.
Ved godt at nogle sites skriver, at lyden ikke er ligeså god, som i Circle Of The Moon, men jeg ved ikke hvad de snakker om; Musikken er glimrende.
Jeg kan ikke huske musikken i Circle Of The Moon med sikkerhed, men jeg kan dog huske at den var rigtig god. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
RaGe | Skrevet 16/04-03 23:56, rettet 16/04-03 23:58 | Den bliver alt for hurtigt ensformig, så jeg plejer gerne at slukke for den :( Til gengæld elskede jeg musikken i Circle Of The Moon som du nævner. | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
Okotta | Skrevet 16/04-03 23:58 | Skummelt....jeg kan li' at skrue lidt op for den; Der er lidt 8 og 16 bits over den....det kan jeg godt li' :-) | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|
RaGe | Skrevet 16/04-03 23:59 | Bare jeg kunne dele din holdning ;) | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
fuzion | Skrevet 18/04-03 13:14 | Hvornår udkommer Castlevania- Aria of Sorrow herhjemme? |
|
Okotta | Skrevet 18/04-03 13:16 | Det skulle udkomme d. 9 Maj. | Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
|
|