|
ThunderBitch | Skrevet 18/07-04 16:52, rettet 18/07-04 16:53 | det burdte du vel kunne gennem www.microsoft.com. Dette er dog en formodning | By the power of Grayskull!
|
|
|
Sephiroth | Skrevet 18/07-04 17:44 | Nu vi snakker Paint, så har jeg lige fået formateret min computer og altså geninstalleret alle programmer på Windows 98. Men mit Paint kan ikke længere gemme i JPG format! hvorfor? | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
Naiera | Skrevet 18/07-04 17:47 | Fordi du er gået tilbage til en gammel Windåse og Paint sucks? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
|
jaes | Skrevet 18/07-04 18:57, rettet 18/07-04 18:58 | Seeberg:
Paint _er_ standard i XP Home. For den engelske: Start > All programs > Accessories.
Ligger den der ikke, skulle den gerne kunne installeres via kontrolpanel, tilføj/fjern programmer. Det skulle gerne virke selvom du kun har en "restore cd" fra pc-producenten. |
|
enfen | Skrevet 18/07-04 19:03 | Det skal lige tilføjes, at Paint findes under punktet 'Add/Remove Windows Components' under Add/Remove Programs i Control Panel. | What is the Matrix?
|
|
jaes | Skrevet 18/07-04 19:09 | Sephiroth>
Nej, jeg elsker Paint......... (!) Og har altid brugt Win 98 på denne computer.
Dvs., at hvis du vælger "Save as", så findes JPEG ikke i menuen "Save as type"? |
|
|
Hardballer | Skrevet 19/07-04 06:19 | Havde samme problem.. Kan ikke lige huske hvor den lagde, men brugte vist nok "søg" i "start".. Der fandt jeg den :) |
|
Hyakotake | Skrevet 19/07-04 08:11 | Sephiroth>
Nu vi snakker Paint, så har jeg lige fået formateret min computer og altså geninstalleret alle programmer på Windows 98. Men mit Paint kan ikke længere gemme i JPG format! hvorfor?
Jeg ved ikke om dette hjælper, men du kan da prøve:
http://forum.gamesector.dk/viewtopic.php?t=3181
Problemet er det samme, men hvis du lige har geninstalleret Windows, burde din temp-folder jo ikke være fyldt med clutter-billeder. Anyway, et forsøg værd. |
|
|
KTC | Skrevet 19/07-04 18:30 | Jeg har faktisk hørt om problemet før. Det var et eller andet sært med at slette internet cachen eller sådan noget. Prøv det i første omgang (selvom det ikke giver nogen mening for mig) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|