Jeg syntes at vi bør have en tråd om denne fantastiske serie, på længere sigt mest for at udveksle råd og meninger, men også på kortere sigt for at jeg kan spørge jer hardcore Final Fantasy veteraner ud før jeg ender med at gøre dumme ting :)
Første spørgsmål fra en entutiastisk Summoner-spire med hang til at springe forvirret i FFX's Sphere grid:
Jeg har de her 3 Telepo... Se hele indlægget
Jeg syntes at vi bør have en tråd om denne fantastiske serie, på længere sigt mest for at udveksle råd og meninger, men også på kortere sigt for at jeg kan spørge jer hardcore Final Fantasy veteraner ud før jeg ender med at gøre dumme ting :)
Første spørgsmål fra en entutiastisk Summoner-spire med hang til at springe forvirret i FFX's Sphere grid:
Jeg har de her 3 Teleport-spheres, og min geniale master-plan går lidt på at springe rundt i grid'en, og på den måde lære Tidus & Yuna lidt Black Magic, samt Lulu lidt White Magic. Men mit problem er at hvis jeg eksempelvis rykker Tidus ned og giver ham Thundara og dens tre fætre, så kan jeg ikke komme tilbage til Tidus's tidligere position, hverken ved hjælp af Teleport-, special- eller Friend-spheres, og et almindeligt "Move" kan man jo heller ikke bruge. Er her nogen der ved hvad man kan gøre her ? Og er det i det hele taget en god idé ?
|