Er de andre konsoller! Det er simpelthen kanon frustrerende at side og spille på sin PS2. Hver gang jeg sidder og nyder FFX, GTA eller en af de andre stortitler, dukker tanken op: ”Hvor ville dette spil være fedt på Xbox!”
Nu ved jeg godt, at én eller anden skal nævne MGS2 eksemplet – men det var en elendig port. Hvis spillet var bygget op fra grunden på Xbox, så..
Fores... Se hele indlægget
Er de andre konsoller! Det er simpelthen kanon frustrerende at side og spille på sin PS2. Hver gang jeg sidder og nyder FFX, GTA eller en af de andre stortitler, dukker tanken op: ”Hvor ville dette spil være fedt på Xbox!”
Nu ved jeg godt, at én eller anden skal nævne MGS2 eksemplet – men det var en elendig port. Hvis spillet var bygget op fra grunden på Xbox, så..
Forestil jer FFX på Xbox. Zero load tid. Desuden ville det skabe mulighed for bedre grafik, lyd og emotionel indlevelse (Ja, det betyder faktisk en del i FFX).
Og GTA – Det spil er jo skabt til Xbox. Custom soundtrack, bedre AI. Større, flottere og bedre. Flere mennesker og en meget mere virkelighedstro verden. Hvad nu hvis hver eneste NPC var unik?, havde sin helt egen tøjstil, stemme og udseende?
Hvis ham manden, du hensynsløst prøvede at køre ned kan huske dig? Ringer til politiet? Eller værre: samler sine venner og opsøger dig?
Hvis hver eneste lille bitte ting, du fortager dig efterlader et usletteligt spor?
Og så har jeg lige et spørgsmål? Hvis jeg hader Halo, så meget som jeg siger – Hvordan kan det så være at jeg har gennemført det 2 gange på normal, og lige er begyndt Heroic?
Rimelig godt klaret af en fyr, der kalder halo: "En tom skal med et smukt ydre" *lol*
On another note:
Klappede lige Shenmue 2 i maskinen her til morgen. Det er spil er bare klasse! Men stadig bare en forbedret port. Tænk hvis Capcom, Namco, Square og Konami virkelig satte sig for, at udnytte Xboxen – WOW!
|